miercuri, 9 decembrie 2009

Music is my hot sex


Am un gen de muzica preferat si mai multe formatii preferate in acelasi timp. Insa pe rand o piesa preferata. Muzica e hrana sufletului meu. Ascult muzica tot timpul, cand merg la scoala , cand fac baie, cand mananc, chiar si cand invat , ma concentrez mai bine cu muzica. Deasemenea consider toate sunetele auzite muzica. Imi place "linistea" noptii. Ador sa adorm pe sunete de fundal cum ar fi cantatul unor greieri.
Eu nu cant. Daca o fac o fac din distractie pentru ca sunt perfect constienta ca falsez. (dubios, am fost la cor cand am fost mai mica) Dar imi place sa ii ascult pe altii. Pe langa faptul ca folosesc muzica ca pe un ambient, mi se intampla cand ma obsedeaza o piesa sau imi place foarte mult si atunci o ascult de o gramada de ori fiind atenta la fiecare instrument in parte, fiecare nota.
Nu am nimic cu nici un fel de muzica, pentru ca fiecare isi are farmecul ei pentru fiecare persoana in parte.
Iubesc faptul ca in fiecare dimineata ma trezesc cu o piesa in cap , de fiecare data diferita, care de multe ori imi insenineaza ziua

Niciun comentariu: