marți, 1 decembrie 2009

Leapsa

1. Ce speli prima data la dus?
Sanii

2. Care e culoarea ta de helanca preferata?
Negru

3. Îti place cafeaua?
Da, imi place sa o savurez dar e de rau daca beau mai mult de una sau daca o beau dupamasa

4. Cum te simti acum?
Plictisita

5. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostita?
O

6. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Eram la mare si faceam plaja, era un apus superb. Ah mi-e dor de vara.

7. Ai putea mânca o luna întreaga felul tau de mâncare preferat fara sa te saturi de el?
Nu am un fel preferat. Dar nu cred.

8. De ce ai o pofta puternica acum?
Crema de zahar ars

9. La ce te gândesti când auzi cuvântul “varza”?
Salata.

10. Ai numarat vreodata pâna la 1000?
Nu cred. Ma saturam de numarat cand ajungeam pe la 50

11. Musti sau lingi înghetata?
Musc.

12. Folosesti emoticoane?
Vreau sa ma dezobisnuiesc de ele.

13. Câte dormitoare are casa ta?
2

14. Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Da

15. Îti place brânza?
Da, dar depinde, nu imi place cea de oaie.

16. Care e ultima melodie de care ai fost obsedata?
Dido- Thank you

17. Câte tari ai vizitat?
Una , Spania.

18. Sunt parintii tai stricti?
Nu pot sa spun asta, dar stiu cum sa ma faca sa ii ascult

19. Ai sari cu parasuta/parapanta/planorul?
Da!da!da!

20. E ceva stralucitor în camera ta?
Un lantisor

21. Închiriezi filme?
Nu.

22. Îti place muzica?
Da.

23. Ai mers cu trenul?
Da. Imi plac trenurile.

24. Ce zi a saptamânii e?
Vineri.

25. Ce ai mâncat la prânz?
Am sarit peste pranz azi.

26. Ce face mâine prietena ta cea mai buna?
Nu stiu.

27. Ai parul ondulat?
Da.

28. Când ai plâns ultima data?
Saptamana trecuta.

29. Ai intrat vreodata într-un zid?
Zid pana acum nu, dar usa, dulap si pana si cos de gunoi da:))

30. Anotimpul preferat?
Vara.

31. Adormi cu televizorul deschis?
Nu.

32. Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Da.

33. Ti-e frica de întuneric?
Nu. Imi place.

34. Îti place viata ta momentan?
Da dar se poate si mai bine.

35. Poti sa faci hula hoop?
Nu cred

36. Unde sunt parintii tai?
Tata e in Spania. Mama doarme.

37. Ai fost vreodata sarutat/a în lift?
Da .

38. Ai intrat într-o încapere pe fereastra vreodata?
Da.

39. Ce ai cumparat ultima data?
Haine, ce dor mi-a fost sa fac asta.

40. Cât de des vorbesti la telefon?
Cam o data pe zi. Uneori deloc.

41. Esti într-o relatie complicata?
E o relatie care imi place enorm exact asa cum e, adica complicata.

42. Ai pus piedica cuiva vreodata?
Sigur ca da

43. Ierti prea mult?
Trec cu vederea peste multe pana cand "se umple paharul".

44. Îti place parul tau?
E cam degradat, dar asta se repara, plus ca vreau sa imi creasca mai lung

45. Îti place de tine?
Nu stiu ce sa raspund.

46. Esti mai apropiat/a de mama sau de tata?
Intrebare stupida. Dat fiind faptul ca tata e la mii de km de mine, normal ca de mama, pt ca pot sa vorbesc oricand orice cu ea. La fel a fost cu tata cand am fost la el.

Merge mai departe la oricine o vede aici , cu conditia sa ma anunte :D

Niciun comentariu: