luni, 27 iunie 2011

Orice as face e gresit

Mai nou parca toate deciziile, fie ele rationale, irationale, logice, ilogice, subiective sau obiective, gandite sau nu, toate ma duc in acelasi punct. CEVA E GRESIT! Sunt constienta ca nu poti sa impaci pe toata lumea, si sa faci alegeri inseamna sa pui mai prejos un punct decat altul, dar cumva ma afecteaza extrem de tare ca exista acel punct. Ma simt inutila si incompetenta ca nu am reusit sa fac mai mult.
Sunt obosita, din nou psihic si tot mai mult fizic. Sunt si satula, nu stiu cat mai pot sa inghit atatea. Cel mai rau e ca lumea asa s-a obisnuit cu mine asa si daca ma schimb si nu mai agreez atatea o sa spuna (cum s-a si intamplat in multe cazuri)ca am figuri si fite si ca incep sa ma iau dupa ^&%%$##$!!@#, urmand sa dea numele unei persoane cu figuri si fite dar care totusi are puterea sa zica nu sau nu inghita tot.
Dar nici sa fiu figuranta nu imi place, eu sunt genul de persoana calda, simpatica si prietenoasa care ajuta pe oricine oricand e nevoie.
Cumva nicicum nu e bine. As vrea doar sa nu mai profite lumea ca sunt asa. Din pacate nu pot schimba lumea.

Un comentariu:

Daniel S. spunea...

Legat de prima parte, sanatos ar fi sa privesti partea plina a paharului... Mai ales atunci cand faci alegeri care inevitabil duc la situatia descrisa de tine :)
Legat de a doua parte, ti-as propune sa incerci sa fi mai independenta de ceilalti, sa nu iti pese de ce vor zice unii sau altii, sa nu mai inghiti atatea doar de dragul artei si sa incerci sa fii mai verticala in relatia cu toata lumea chiar daca asta inseamna, la inceput, sa privita cu alti ochi.
Eu unul admir astfel de atitudini in locul celei de persoana de treaba, care nu poate refuza pe nimeni si care inghite tot felul de chestii din cauza altora mai "tupeisti".
Si ba da, poti schimba "lumea" ta :)
Sper ca am inteles corect textul tau.
Succes ;)