duminică, 5 iunie 2011

I'm awsome

Era sa mor aseara, era sa fiu calcata pe trecerea de pietoni pentru ca nu l-am vazut pe mitocanul care nu incetinea desi pentru el era rosu.
Dar ma gandeam dupaia ca ar fi fost cel mai frumos mod de a muri. Nu ma refer la faptul ca ar fi frumos sa mor calcata de o masina. Cel mai frumos mod de a muri e sa mori fericita, dar in acelasi timp implinita.
Azi m-am simtit awsome toata ziua. M-am simtit puterinica, super si atragatoare. Azi m-am simtit cel mai bine in pielea mea. Si eram foarte fericita ca ma simt asa, pentru ca in ultimul timp am fost cu moralul la pamant.
In momentul acela, eram fericita si awsome. Ce poate fi mai bine de atat?
Cand o sa mor, tot in aceasta stare as vrea sa fiu. Poate chiar de aia, pentru ca nu stiu cand o sa mor, o sa imi spun in fiecare zi ca sunt awsome, si o sa cred asta pentru ca sunt, numai ca sa fiu pregatita.
Si voi ar trebui sa stiti, si voi sunteti awsome!

Niciun comentariu: