sâmbătă, 24 aprilie 2010

Things to sacrifice


Ma gandeam azi cate lucruri as fi dispusa sa fac pentru a obtine ceva ce imi doresc sau pentru a-mi indeplini un tel.
In orice caz stiu ca pentru un lucru care la inceput a fost un moft am facut destul de multe, si apoi a fost faptul ca am facut asa multe nu m-a lasat sa renunt la acel lucru si acum imi pare bine ca s-a intamplat asa. Uneori am impresia ca am facut prea multe, si am lasat/ renuntat la multe, dar daca nu as fi facut sacrificiile alea, oare mai continuam in ceva in care nu am investit efort, daca nu imi placea? Si atunci, of cat regretam acum...
Cand vreau ceva, tind sa merg pana la capat pentru a-l obtine. Sunt prea ambitioasa cateodata. Pentru ca uneori am tendinta sa nu analizez ce anume las in urma, ce anume sacrific, gandindu-ma doar la castig. E vorba aia "nu castigi nimic fara sa pierzi ceva", pentru cei care se lasa descurajati ca poate vor pierde prea mult pana sa castige ceva.
Dar totusi ar trebui sa fiu mai atenta cand e vorba de sacrificii, pentru ca ai tarziu s-ar putea sa nu mai merit lucrul pentru care am facut atatea, tocmai din cauza a ceea ce am ajuns facandu-le. Ce ironie...

Niciun comentariu: