sâmbătă, 17 aprilie 2010

I do need somebody


Azi a fost ziua mea cu seriale.
Pe langa multe altele facute, azi am vizionat ultimele episoade aparute din serialele pe care le urmaresc. In loc sa ma bine-dispuna am cazut din nou pe ganduri. Acelea nostalgice.
Era o faza intr-un episod. Un tip trecea prin niste clipe mai aiurea si se inchidea in el. Prietena lui incerca tot timpul sa fie acolo pt el, vroia sa fie persoana careia sa ii spuna totul , la bine si la rau, orice ar fi vrut sa vorbeasca. Darel nu vroia sa o implice si pe ea in problemele lui. Intr-un final au trecut de stadiul asta pentru ca s-au rezolvat problemele.
Si eu vreau sa fiu acea persoana pentru cineva. Chiar daca nu as fi in stare sa dau sfaturi, as vrea sa fiu persoana de langa. Si as vrea sa stiu ca am pe cineva cu cine sa vorbesc daca am o problema.
Poate ca am. Dar nu am de unde sa stiu asta. Eu am prostul obicei sa spun cam tot ce se petrece in viata mea unor persoane apropiate. Prin tot ma referer la chestii marunte, pe care nu au nevoie sa le auda. Chestii pe care le impartasesc doar de dragul de a vorbi. Dar cand e vora de un lucru mai mare, ma inchid in mine si ma tot gandesc si ma framant singura. Si atunci imi doresc sa fie cineva langa mine si sa nu spuna sau sa faca nimic. Doar sa ma tina in brate.
I do need somebody to depend on.

Niciun comentariu: