joi, 15 aprilie 2010

Machiaj


Nu pot sa spun ca ma dau in vant dupa asa ceva dar imi place cand arat bine. Cand arat bine ma si simt bine. Si invers. Tin mult la corpul meu si la cum arat si pentru asta trebuie sa mai imping lucrurile de la spate cateodata cu putina crema aici, nitel machiaj dincolo etc. Am primit leapsa urmatoare de la Alina. Thankies:*
1. De cate ori iti speli fata pe zi?
De 2X. dimineata si seara
2. Ce fel de ten ai?
Normal spre gras
3. Cu ce iti cureti fata?
Demachiant Bioten si apa tonica.
4.Ti-l exfoliezi?
Nu
5. Ce brand obisnuiesti sa folosesti?
Avon, Garnier, Bioten, Seventeen, Maybelline.
6. Ce crema folosesti?
Momentan Body Silk de la Seventeen. Face pielea foarte moale si are putin sclipici.
7. Ai pistrui?
Nope.
8. Folosesti crema pentru ochi?
Nope.
9. Ai fost sau esti predispusa la acnee?
Eh putine cosuri care apar rar.
10. Ai avut nevoie vreodata sa folosesti Pro-Active?
Nu.
11. Ce fond de ten folosesti?
Folosesc pudra compacta de la Julian
12. Dar anticearcan?
Ceva de la Oriflame
13. Ce nuanta a pielii ai?
hmm. bej deschis
14. Ce crezi despre genele false?
Sunt degeaba. Nu stau lipite, si genele mele cu rimel arata la fel.
15. Stii ca trebuie sa-ti schimbi mascara o data la 3 luni?
pai da, ca apoi se usca si nu mai e buna de nimic, doar incarca genele
16. Ce brand de mascara folosesti?
Maybelline - the colossal volum express. E super bun:X
17. Sephora sau Mac?
Sephora
18. Ai un card Mac Pro?
Nu.
19. Ce instrumente pentru machiaj folosesti?
Pamaduf pt pudra compacta ca nu imi place buretele ala. Si pt blush. O perie veche de la un rimel pt sprancene si cam atat.
20. Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?
Nu.
21. Dar pentru fata?
Nope.
22. Care este culoarea de fard preferata?
Negru, si uneori folosesc verde, albastru sau gri. Foarte rar folosesc culori.
23. Folosesti creion sau tus?
Tus. Creion pt culori.
24. Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Never, dar nush cum tot timpul sunt tus pe degete:))
25. Ce crezi despre pigmenti?
:-??
26. Folosesti machiaj mineral?
Nu.
27. Care e rujul tau preferat?
Hm, eu folosesc nivea lipstick, dar cateodata ma mai dau cu ceva ruj de ala verde dubios, care se face roz:)). Hm am incercat undeva ceva ruj pe care chiar mi-ar placea sa il cumpar. Ceva ce merge doar cu lipgloss.
28. Dar lipgloss?
Doar cand o sa am rujul de mai sus.
29. Care e blush-ul tau preferat?
Seventeen
30. Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?
Nope, doar din magazine.
31. Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Love them.
32. Mergi la Cosmetic Company Outlet?
uhm..ce?
33. Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?
Neah:-j
34. Uneori esti stangace cand te machiezi?
Am mana fina.
35. Numeste o “crima” in ceea ce priveste machiajul.
Toate culorile peste mult fond de ten:))
36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre in ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?
Depinde unde si cum. La ochi nu prea folosesc culori, si la buze...ori doar lipstick ori rosii.
37. Care celebritate are intotdeauna un machiaj impecabil?
Nu prea ma uit la cum sunt machiate, mai mult la cum sunt imbracate.
38. Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?
Tus, se poate folosi in mai multe feluri.
39. Iesi din casa fara sa te machiezi?
Da, nu am treaba
40. Crezi ca arati bine si nemachiata?
Depinde de zile, dar da, arat bine si nemachaita.
41. Din punctul tau de vedere, care e cel mai bun brand in materie de cosmetice?
cred ca maybelline.
42. Ce crezi despre makeup?
E oke.

Leapsa merge mai departe al oricine o vrea

Niciun comentariu: