joi, 25 iunie 2009

Salutari din Spania

Uite ca am ajuns si eu peste hotare. Si am zburat cu avionul si am vazut frumoasele stewardese. Sunt foarte incantata de acest lucru. Avionul a fost roz, foarte girly, asa8->
E foarte cald aici si e plin de romani. Casele sunt lipite una de alta si din casa iesi direct in strada. Dar e funny, imi place.Am gasit un locusor aici in podul casei pe pervazul undei ferestre unde e superb seara.
Nu am internet si nici calculator, e mai bine. Mi-am laut ceva carti sa citesc dar de 2 zile ma uit la televizor. Ma dau iar pe telenovele:))
Au seriale faine care ruleaza la televizor: Desperate housewives, Prison Break, C.S.I and so on... Sunt dubioase ca ei nu au subtitrari ci dublari. Foarte amuzant sa ii auzi pe cei cu care te-ai obisnuit vorbind in spaniola:))
Totusi nu o sa stau decat o luna pe aici. Nu o sa le palca asta alor mei dar vreau sa merg la mare. Sigur as putea sa fac asta si anul viitor. Rar prind ocazia sa vin in Spania, dar vreau de la anul sa ma prind serios de viata cu bacu si admiterile la facultate si vreau sa lucrez, de aceea vreau ca vara asta sa fie o vacanta in adevaratul sens al cuvantului.
Ma intorc acasa si merg probabil la peninsula si sigur la mare.

Restul e mister.

3 comentarii:

Alina spunea...

si eu vreau sa profit cat mai mult de vacanta asta, anul asta pe vremea asta o sa fiu ocupata cu bacul, dupa cu admiterea .. oooof nici nu vreau sa ma gandesc.

Anonim spunea...

deci tu itzi misti acum fundul prin Spania:))
frate, cata libertate au unii!:)):))

anyway,the main idea: enjoy your holiday!

mna si sa nu uit: mi'e dor sa mai vorbim!
pusii:*

Linn spunea...

da libertate. cat platesc eu pt libertatea asta:))