vineri, 13 februarie 2009

Mii de picioruse

Mi-ar placea sa fiu o musca. Sa zbor printre oameni si sa le privesc obiceiurile, care mi-ar parea straine. Si acum imi par. Lumea nu e ceva despre care am auzit sau invatat. Sau poate nu..Mustele sunt urate si nimeni nu le plac.

Atunci mi-ar placea sa fiu o albina. Are abilitatea unei muste de a zbura si e si frumoasa. Se imbraca in aur si are talia ei de invidiat. Toti ati auzit de expresia "talie de (albina) viespe". Deci viespea e mai sexi decat albina? Trebuia sa fii mai rea si intepata sa fii sexi? Dar poate nu mi-ar placea sa fiu nici albina. Desigur sunt harnnice si chiar daca toata lumea se fereste de ele sunt vazute cu ochi buni. Dar nu mi-ar placea ca dupa o zi obositoare de lucru, sa ma intorc acasa la trantorul meu si la sutele de bondarei mici si lipiciosi de la miere.

As putea fi un fluture. Despre sotii fluturaselor nu se spune ca ar fi lenesi. Si au abilitatea de a zbura si sunt si frumoase. Isi depun ouale pe o frunza de unde ies mici virmisori draguti care rod tot. Nu...Nu mi-ar placea sa am copii care sa imi roada casa. Si probabil in momentul asta al vietii mele as fi in cocon.Si apoi as mai trai o zi. Nu mersi.

As putea fi o gargarita. Ah micile buburuze care sunt adorate de toata lumea. Cat de frumos se plimba ele pe degetele unui copil. Si sunt si utile in gradina...pentru ca mananca alte insecte. Nici buburuza nu as vrea. Nu prea mi-e foame de un negru sau korean in momentul asta. Mai ales ca eu mananc numai carne de pui.

Totusi lista ar putea fi lunga, dar pana la urma tot mai bine e sa fi om. Iti poti infrumuseta corpul, poti zbura(parapanta, parasuta, avion), poti sa faci doar un copil daca vrei, si nu e trebuie sa iti faci tot timpul griji ca vei fi mancata de alta specie.

Un comentariu:

DonG spunea...

da, da, ai dreptate, nu trebuie sa'ti faci griji ca vei fi mancat de alta specie, pentru ca oamenii se mananca intre ei:))