miercuri, 25 februarie 2009

matrimoniale


In plina criza economica linn(cu l mare) face un gest plin de curaj! accepta sa angajeze pe cateva coji de seminte inca un autor, foarte cunoscut in viata de apoi(asta e pretul platit de artisti pentru celebritate... moartea).


Am auzit cand eram la gradinita ca atunci cand intri in contact cu cineva necunoscut primul lucru pe care il faci e sa te prezinti! Ei bine, sunt baiat, deseori cu barba si fara cercei in urechi. Din cand in cand port haine largi si ma spal pe dinti. Am trecut prin 3 relatii nereusite, toate incheiate inainte de a ne pune inelele pe degete(d'alea de caramel), dupa ce ne'am declarat iubire vesnica si ne'am promis ca nimic nu ne va desparti(evident, in afara de motivele care ne'au transformat in niste straini). De fiecare data m-am ridicat, mai mult ca sa vad daca nu cumva mi'a calcat careva pe telefon ca'l uitasem pe jos in seara dinaintea marei despartiri, si am mers mai departe.

Acum, chiar daca sunt -10 grade afara, dupa un antrenament intens cu Mos Craciun ma simt in stare sa alerg din nou dupa a 4 a casnicie ratata pentru ca nimic nu e mai rau decat sa'ti curga mucii si sa n-ai servetele. Stiu ca poti folosi oricand manecile, dar n'ar fi corect fata de pantaloni(sunt cam invidiosi). Fara bani in buzunar, inca visez sa castig la loto, asta dupa ce castig la Click, pentru ca nu-mi permit inca un bilet de loto(50 de bani gasisi ieri in buzunarul unui domn).

Ar mai fi multe de zis despre mine, dar daca elucidez misterul cine mai suna la 0744 386 684 sa ma invite la un suc? (baietilor le inchid, am uitat sa precizez ca'mi plac doar fetele - pana in 22 de ani. )
.ciupy.

Un comentariu:

Linn spunea...

:)) foarte tare:> nu iti restrictionez accesul. deocamdata:))