duminică, 3 august 2008

O iubesc pe mami.



Da. Imi iubesc mama. Imi iubesc mama chiar foarte mult si nu mie rusine sa o spun. E cel mai de pret lucru pe care il am.

Stiti...se spune ca parinti nu poti sa`i alegi ca iti sunt ei alesi la nastere. Dar daca ar fi ca eu sa`mi pot alege o mama, tot pe ea as alegeo. Chiar nu stiu si nu imi pot imagina cum as fi ajuns daca ea nu ar fi fost langa mine calauzindu`mi pasii. Ea ma facut tot ce sunt azi si de la ea am invatat tot. As alegeo inca odata ca sa fiu eu. pentru ca sunt mandra de ce am devenit cu ajutorul ei. Tot ce sper e ca si ea sa fie multumita de mine.

Mama mea s-a nascut in 3 octombrie 1968 in mirificul peisaj portocaliu de toamna. Poate din cauza asta portocaliu e culoarea ei preferata. De cand am inceput sa cresc si sa imi dau seama ce se intampla in jural meu, in fiecare an am incercat sa`i cumpar sau sa`i fac eu un codou care sa`i placa si sa se bucure de el. Cand eram mai mica ii faceam desene. Apoi am inceput sa`i fac figurine din plastilina si chiar colage din diferite lucruri. Mai tarziu am cam dat`o in bara cu cadouirle si surprizele asa ca ma gandesc ca pe viitor sa revin la vechile obiceiuri de ai "confectiona" eu cadourile.

De multe ori ma intreb oare asa era si mami la varsta mea? Sau..ce ar face mami daca ar fi in locul meu cu varsta mea? Si uite asa am resit sa iau unlele decizii care m-au ajutat mult in viata.

Imi place mult sa vorbesc cu mami si sa`i spun tot ce simt si tot ce mi se intampla. Ii spun de prieten, cat de mult imi place de el, cat de mult ma gandesc al el, iar ea ot timpul ma sfatuieste sa nu pun prea mult suflet ca o sa sufar si dupaia ma imbratiseaza puternic. Ador asta. Eu ii spun ca sa nu isi faca griji ca pun suflet pe raspunderea mea. Uneori sunt pregatita sa sufar, uneori nu. Ii psun mamei ce fac la scoala. Cum radeam cu colegii in ora. Cum fugim de la ore. Cum falsificam semnaturi pentru cereri. Ea doar zambeste si ma ia in brate. Cred ca in sinea ei se gandeste ca asa era si ea la varsta ei. Poate se si ingrijoreaza. Dar nu are de ce. E doar un moment al copilariei mele. o parte care nu e decat odata in viata. Imi place sa`i spun totul. La un moment data era o perioada cand nu prea ieseam nu prea aveam prieteni si nu mi se intampla nimic interesant. Mami credea ca nu vreau sai spun dce fac si se oftica. Ma bucur ca perioada aia a trecut si acum avem ce vorbi. Tot ce fac trebuie sa`i spun ca alfel simt ca nu stie nimieni daca nu stie mami. La o prietena e ca si cum as arunca o barfa dar la mami e altceva. E ca si cum ar afla cel mai mare secret al vietii mele.

O iubesc pe mami!

2 comentarii:

Mony spunea...

superba tema

Ti Technology spunea...

Asta este intradevar ceva special !


Love ,Ti.