duminică, 24 august 2008

Betia unui lifestyle modern.


Eh..a fost ceva aseara...o incercare patetica de a iesii in evidenta din mai multe puncte de vedere. Nu neaparat din partea mea...Party prieteni. Cuvintele astea va spun ceva...toate duc la un lucru:alcool. Ei nu...de la nici un party nu poate lipsi. E practic elementul "fericirii" sa zicem asa. Dar stiti proverbul "Ce-i prea mult strica" Ce se intampla daca luam o doza prea mare de "magie"?! Ce se intampla daca nu stim sa ne oprim? Atunci o patesti. Poate mai putin. Poate rau de tot. Poate chiar foarte rau. Ce te faci daca nu ai pe nimeni langa tine? Cazi lata si nu te mai ridici. Pentru ca nu e cine sa te ajute. Eu nu puteam lasa pe cineva in starea aia. A fost greu..mai ales din punct de vedere emotional. Eram speriata si nu stiam ce sa fac. Prima data cand mi se mai intampla ceva de genu. Am mai auzit si de la alti ca isi revine persoana respectiva si ii trece. Dar nu a fost asa de usor. Habar nu ai prin cate am trecut pana cand persoana respectiva si-a revenit. Eram foarte speriata. Noaptea mi`am petrecut`o dormind cu capul pe spatele ei ascultand cum ii bate inimioara. Tresaream fericita la fiecare miscare a iei. Acum a trecut. Eu o iubesc si ma bucur ca e bine:* Totul trebuie facut cu moderatie!