duminică, 7 decembrie 2014

Scrie!

Avand in vedere ca lucrez la o carte, am inceput sa imi asum rolul de scriitoare. Toata lumea ma intreaba, cand mentionez faptul ca lucrez la o carte, "ce inseamna sa scrii o carte?" Si ma blochez si stau si imi zic, eu nu am intrebat pe nimeni despre cum se scrie o carte. De ce imi cer mie parerea avand in vedere ca lucrez la prima carte si nu am nimic publicat pana acum. Cat de experta as putea fi eu? Dar am totusi un sfat.
 Cum scrii o carte?
Scrii! Si iar scrii, si scrii incontinuu pana nu mai poti. Si apoi scrii iar, pana ai zis tot ce ai avut de zis, pana ti-ai descarcat sufletul in opera respectiva. Si apoi aduagi, corectezi si editezi. Dar e bine ce ai scris? Normal ca e bine. Nu exista nici un curs despre cum se scrie o carte, tocmai ca fiecare trebuie sa fie originala, si sa poarte amprenta scriitorului.
Iar spre sfarsit o sa vezi ca iti prinde contur opera, si esti din ce in ce mai satisfacut de rezultat. Asta inseamna ca esti la finalul cartii pe care nu stiai cum sa o scrii la inceput.

Niciun comentariu: