duminică, 9 mai 2010

Bancul zilei

O femeie batuta in ultimul hal intra la doctorul House.
  • Ce-ati patit, doamna?
  • Nu stiu ce sa ma mai fac, domule doctor. De fiecare data cand sotul meu vine acasa baut, ma bate de ma rupe...
  • Am un leac foarte bun pentru problema asta. Cand sotul vine acasa baut, luati imediat o cana de ceai de musetel si faceti gargara, o data, de doua ori, de trei ori, de patru ori...
  • Sigur, domule doctor? Este suficient ceaiul?
  •  Foarte sigur! 

Doua saptamani mai tarziu, femeia, aratand proaspat renascuta, se intoarce la doctorul House.

  •  A fost o idee stralucita, domule doctor. De fiecare data cand sotul meu venea acasa baut, eu faceam doar gargara cu ceai de musetel. Nu m-a atins niciodata in astea doua saptamani, este incredibil ! !
  •  Vezi, daca-ti tii gura?

Imi place House, yaya ^^sursa: otna :*

 

4 comentarii:

Alina spunea...

citisem si eu mai demult gluma asta:))
e tare, dar ma indoiesc ca e din house

Linn spunea...

mai am un sezon sa verific >:) pana acum nu e. dar e funny si e exact stilul lui

Virtualkid spunea...

felicitari!
am ras cu pofta!

Linn spunea...

mersi. femeile astea :-"