sâmbătă, 6 decembrie 2008

Sarbatorile vin!


Uite ca aseara a venit Mos Nicolae. Mare mi-a fost bucuria cand m-am furisat in hol pentru a pune mici cadouri in cizmulite pentru mama is sora mea...si am gasit cadouri deja prezente. Mosul chiar ne-a vizitat. Ne-a adus fructe si de toate.
Surioara mea si-a pus 2 perechi de ghetutze in speranta ca va primi mai multe cadouri. Scumpa de ea.
Spiritul sarbatorilor e frumos cand il imparti cu famila. Din pacate famila mea nu e in aceasi formatie ca si anul trecut. Dar poate e mai bine asa.
In memoria lui Naicu Octavian, bunicul meu, un advarat mos pentru sarbatori, care nu a mai prins inca un craciun in famile...

  • Azi se sarbatoreste Sf. Nicolae.
  • 1768: A fost publicată prima ediţie a "Encyclopaedia Britannica"
  • 1877: Inventatorul american Thomas Alva Edison a realizat prima înregistrare sonoră recitând "Mary had a Little Lamb", la West Orange, New Jersey
  • 1985: S-a nascut Dulce Maria,membra a formatiei RBD
  • 1996: A murit Marin Sorescu, poet, dramaturg şi eseist, ministru al Culturii (1995), membru al Academiei Române (n. 1936)

2 comentarii:

Ti Technology spunea...

O sa ne lipseasca povestile lui despre vanatoare cu care ne incanta inainte de culcare.

Linn spunea...

sigur ca da..:-<