miercuri, 24 septembrie 2008

New thinking.


Nu am mai scris demult, asta e adevarat. Ideea e ca am observat ca ma plangeam cam mult aici si am decis sa renunt la acest lucru. Ma gandeam sa scriu aici numai de lucruri dragutze care mi s-au intamplat.
De exemplu ca scoala nu e ceea ce m-am asteptat. E mult mai usor. Parca ar fi doar o intalnire cu colegii. Da..dragii mei colegi cocalari cu care nu poti purta o conversatie civilizata, dar care intodeauna vor fi acolo pentru tine pentru ca sunteti un grup. Si fetele..oo fetele sunt ceva ce chiar mi-a lipsit vacanta asta."mergem de la franceza? haideti acum pana nu avem catalog.."."hai sa nu mergem la educatie ca Ioana nu are echipament". si uite asa ne curupem unele pe altele:)). "ciocolata calda in loc de ora de diringetie, marti la prima ora?;;)". mda...anii de liceu. Imi va fi dor de ei.
De aseamenea o sa imi fie dor si de vara sta. A fost cea mai buna din ultimii 17 ani. Au fost noi inceputuri vara asta.
o sa`mi fie dor. o sa`mi fie dor de molul de la peninsula. de cat de repede imi faceam prieteni acolo. de cum am ofticam ca nu am destui bai sa fac bungie jumping. o sa`mi fie dor de sambata seara in Gazette cu Mell. de cum ajungeam acolo si incepeam sa studiem terenul. de cum inghtam de frig dimineata cand ne intorceam acasa. de somnul odihnitor de dupa. O sa`mi fie dor de cum era cu el. m-a facut sa ma simt bine. o sa`mi fie dor de constanta. de singura zi de plaja cu nebunii mei. de ea. de ce a fost apoi. o sa`mi fie dor de cald. de dormit pana tarziu. de iesit afara fara griji. de vara:] oare cum o sa fie vara viitoare?!
Eu m-am distrat vara asta dar am si invatat multe. O sa iau toamna ca atare si o sa ma bucur de plimbarile printre fruze. O sa vina iarna si sper sa merg la munte cu prietenii, sper sa invat sa ma dau cu placa de snowboard anul acesta. Apoi o sa vina primavara cu verdeata ei si o sa vina ziua aia care pare asa de importanta. Iar de aici incolo astept sa vad ce va fi:] mai vorbim.

Niciun comentariu: