marți, 30 septembrie 2008

Eu sunt Linn!

Eu sunt Linn pentru ca:
  • pentru ca iti spun Buna!
  • pentru ca imi place ciocolata mancata la miezul noptii.
  • pentru ca zambesc cand vorbesc la telefon crezand ca ma vede persoana respectiva.
  • pentru ca imi place sa citesc etichetele de pe cutiile de cereale in timp ce mananc.
  • pentru ca imi place sa merg la ciocolata calda cu Mell.
  • pentru ca astept sa vina iarna sa merg la munte.
  • pentru ca ma imbrac altfel decat tine.
  • pentru ca uneori mi'e frica sa spun unele lucruri.
  • pentru ca uneori sunt foarte directa.
  • pentru ca nu ma inrosesc atunci cand ma rusinez
  • pentru ca pun mult suflet in cea ce fac.
  • pentru ca ma atasez ingrozitor de mult de o persoana.
  • pentru ca as merge cu trenul pana in celalt capat al tarii ca sa te vad daca esti una dintre acele persoane.
  • pentru ca am o nuanta diferita de roscat. Una mai inchisa.
  • pentru ca am fost la cursul de Karate doar o zi si am facut febra musculara care a durat 3,4 zile. :))
  • pentru ca inca mai port bratara aia cu verde.
  • pentru ca urasc sa fiu certata cu cineva.
  • pentru ca sunt vesela mai toata ziua.
  • pentru ca te iau asa":>"
  • pentru ca mereu am chef de povesti, barfe, ia'le cum vrei. :-j
  • pentru ca imi place iarna si zapada.
  • pentru ca beau lapte din cutie.
  • pentru ca mananc pufuleti Pisano.
  • pentru ca ma joc carti si remi.
  • pentru ca trebuie sa imi dai beep pe orange ca sa iti raspund pe cosmote.
  • pentru ca inca mai rad cand imi aduc aminte de bancul cu "sapa, poate dai de ma'ta":))
  • pentru ca imi plac chibritele asa de mult ca fac colectie de cutii mai "speciale".
  • pentru ca ascult muzica diferita de cea care o asculti tu.
  • pentru ca mi-e dor de Ada.
  • pentru ca imi place sa barfesc cu Paul de una si de alta:>
  • pentru ca ma inteleg foarte bine cu Luci.
  • pentru ca in weekenduri o mai ard si prin alte orase.
  • pentru ca mie chiar imi place sa scriu aici:)) :*

6 comentarii:

nekta spunea...

<3 pentru ca ne faci sa zambim prin cuvinte:)



[ your primary photo de pe blog ii absolut adorabila, da pofta de viata ca o supradoza de zambete :) :) :) :) :) ]

besitos.

Nymphetamine.Pill spunea...

Err.I know im lucky:X Btw im tery , my friends are calling me like this ..sau Kossha ..:D So..err ..nice 2 meet you:P

Nymphetamine.Pill spunea...

Errr.. Nu chiar..adica..:) Eu deja nu mai descopar Farmecul brasovului , dar un lucru e clar..nu voi mai sta aici..:) ma mut in Vienna..Ma mut..:X e visul meu..dar..Pana devin Majora...........Anyway..Cluj, right?..Errr.am fost in Polush...:Dmall..cand mergeam spre vienna..err.ne-am pierdut prin cluj( eu su prietenu meu) si ..am zis sa stam cateva ore in polush:D 8->err:XNice town cluju:D

A. spunea...

Mhhh...e naspa...am incercat sa ma uit la un film dar parca nu am rabdare sa il urmaresc pe tot.Pana la urma am renuntat...iar..din nou...

A. spunea...

Ti-am dat add ;;)

Teodora spunea...

Foarte frumos :)