joi, 19 decembrie 2013

Scrisoare de ne-adio

De ce ma simt asa prinsa intre doua lumi? Ma asteptam sa ma ramas agatata de una care intr-o vreme era tot pentru mine, era centrul atentiei mele, chintesenta mea, dar nu e aceasta, nici una din cele doua. Iar cele doua nu sunt cum ar trebui sa fie. Raman interesata prea mult de o parte, pe care stiu foarte bine ca ar trebui sa o inchid intr-o cutie neagra si pe care sa o parasesc undeva in strafundurile mintii mele. Si asta incerc sa fac. Dar cumva atentia mea tot spre tine se indreapta. Apari in mintea mea prea des, ceea ce e enorm pentru mine pentru ca as prefera sa nu apari deloc. Esti o cauza pierduta de la inceputul jocului. Nu ne potrivim, nu ma vrei. Dar esti tot acolo, in fata mea, zambesti, sau stai in stilul tau serios, care e asa de fascinant si caruia as vrea sa ii dezleg misterul, dar pe de alta parte e asa de enervant...chiar si cand nu esti prezent, iti vad fata, si te caut in multime sperand cumva ca m-am inselat pentru ca nu imi convine defapt sa stau langa tine stiind ca nu te pot avea cum vreau eu. Ma trezesc foarte des cu semne de intrebare pentru ca visez cu tine si nu inteleg de ce... Visez acel fel de conexiune care as fi vrut sa sa existe intre noi pe langa cea superficiala. Ti-am spus ca nu te pot citi, si asta e unul din lucrurile care ma frustreaza la tine. Esti bun, esti rau? De ce ai facut aia? De ce te-ai oprit? De ce mi-ai spus "Ce e asa gresit ca te doresc?" Chiar asa era sau doar ai spus-o ca sa iti atingi scopurile? In fond in pat stiai exact ce sa spui sau sa faci. Ai renuntat la noi pentru bine meu sau pentru ca te-ai saturat tu pur si simplu? Mi-ai starnit atatea intrebari si m-ai lasat fara raspuns la nici una. Si toate astea ma macina in loc sa ma lase sa ma bucur de atentia pe care o primesc de la cineva de care eram foarte interesata. Mai demult tanjeam dupa acea atentie cum tanjesc acum dupa acea conexiune pe care nu o am cu tine. Dar acum mi-e indiferent ca ma cauta si ca vrea sa petreaca timpul cu mine. Partea cea mai interesanta e ca si cu el era mai demult cum e cu tine acum. Eu eram interesata el nu. Eu voiam sa il cunosc, eu nu voia sa fie cunoscut. Si acum el vrea sa ne cunoastem si simt de parca am castigat o batalie, dar cumva prea tarziu... Timing's a bitch!

Niciun comentariu: