luni, 12 august 2013

What to do, what to do...

Eu sunt o persoana foarte nehotarata. Cred ca e al treilea post pe tema asta deja. Si daca nu v-a umezit primul in care nu stiam ce drum de caramida galbena apuc spre viitor si cateva dorinte, sau al doilea care e ala bala portocala, acesta e continuarea si sper ca si sfarsitul ca deja sunt satula sa ma repet. Dar obisnuiesc sa ma plang pe aici, pentru aia am inceput sa scriu, asa ca poate pe viitor cand o sa fiu iar nehatarata/nemultumita o sa apara altceva mai interesant scris dar cu acelasi miez.
In acest post subliniez faptul ca aceasta nehotarare a mea se datoreaza faptului ca sunt nemultumita ca persoana si e ca o boala ( rich and spoiled bitch disease). Asta e pentru ca imi permit luxul de a crede ca pot sa fac alegeri, desi asta ar intoarce lumea pe dos, daca lucrurile s-ar misca in functie de nemultumirea/nehotararea mea. Daca e alba vreau neagra, daca as avea neagra insa nu mi-ar placea, as vrea si alba. As vrea sa caut o combinatie, dar oricat as spala hainele albe cu cele negre tot nu se decoloreaza sa ajunga la un gri de care sunt multumita. As vrea sa fie cum vreau eu. Sa pot face ce vreau, cand vreau, cum vreau. Lucrurile pe care le vreau sa se intample cand si cum vreau.
Dar poate e doar o stare de plictiseala datorita verii. Vara am o mare energie pe care vreau sa o consum pe anumite activitati. Nu spun ca duc lipsa de ele, dar vreau mai mult, cel putin cat mai tine vara pana sa revina starea de lene. Am fost la festivale: Electric Castle si Peninsula (unde nu am facut bungie jumping. voiam si nu voiam). Am fost la mare: plaja, balaceala, jocuri, bere, plimbari, flash tower... Am avut si iesiri in oras interesante si nopti albe. Dar cu toate acestea, nu sunt multumita.
In fond e in firea mea, sunt femeie si am menirea sa complic treburile. Konichiwa bitches!

Niciun comentariu: