duminică, 18 decembrie 2011

Somnic Usor



Somnul e chintesenta vietii mele. Somnul, bateria circuitelor mele nervoase. Somnul e energizantul meu.
Cu somn ma vindec. Orice s-ar abate asupra mea dupa un somn bun, sunt ca si noua.
Cu somn uit. Toate problemele de peste zi nu ma dezechilibreaza pentru ca stiu ca in curand voi adormi si odata ce ma voi trezi acestea vor fi disparute sau in cel mai rau caz doar diminuate.
Cu somn traiesc. Fie ca visez si asta se intampla din ce in ce mai rar, si atunci traiesc experiente nebanuite, atunci calatoresc si fac tot ce vreau sa fac intr-o viata in doar cateva minute, repede cum imi place mie. Fie ca sunt nopti lungi pline de somn puternic in care nu imi aduc aminte ce am visat dar ma trezesc cu o stare de spirit linistita si calma ca si cum as fi fost intr-o transa.
Eu nu sunt "a morning person". Nu as putea sa fiu, iubesc prea mult somnul ca sa renunt brusc la el pentru a face lucruri insipide pe care le-as putea face si mai tarziu. Eu trebuie sa ma trezesc usor, linn ca si mine. Sa las somnul sa se risipeasca singur pentru a se intoarce mai tarziu la mine frumos. De aceea nu imi place sa fiu trezita, si sunt foarte morocanoasa cu cei care imi alunga somnul. Sunt genul de persoana care arunca cu perne dupa cei care vor sa o trezeasca, pe alex il mai iert cand ma trezeste cu un pupic, dar in sufletelul meu parca ii port putina ranchiuna.
Sleep tight :)

Un comentariu:

klausen spunea...

Craciun fericit si toate cele bune !