miercuri, 3 august 2011

Cam nu stiu ce vreau

Am mai scris un post pe aceasi tema acu ceva timp.
Sunt genul de persoana nemultumita. Cand are bine vrea rau, cand are rau se plange.
Oricat de bine mi-ar merge si oricat de bine m-as simti, oarecum obisnuita cu greu si cu lucruri rele sa mi se intample, mereu am senzatia ca nu o sa dureze multe acea stare de bine. Partea rea e ca deasemenea presimt ca eu voi fi cea care o va strica. Cumva in subconstient cred ca nu merit bine. Desi stiu ca merit. Da, merit!
Cand imi merge rau, din nou tot eu sunt de vina. Orice mi s-ar intampla, orice mi-ar face cineva eu sunt de vina ca s-a ajuns acolo.
Nu stiu daca vreau ca lucrurile sa mearga asa, nu stiu ce sa fac sa mearga altcumva pentru ca nu stiu cum vreau sa mearga. Nu stiu nimic! Nu stiu nici de ce sunt asa.
I'll just go with the flow

Niciun comentariu: