miercuri, 18 mai 2011

Suferinta asta

Am inteles acum de ce toti artistii sunt suferinzi. Cei care nu sunt din intamplare isi provoaca ei suferinta. De ce? Suferinta creeaza arta. O arta abstracta, dar foarte frumoasa. Studiati artisti renumiti, iar cei care nu au suferit la un momentdat si au totusi arta de exceptie, ei bine ei sunt cei care bat regula.
Totusi asta nu are lagatura cu acel curent emo, care se pare ca a cam trecut de cand cu retro & vintage, in care toti isi taiau venele si erau poeti.
Poate are, poate nu are legatura cu ce am scris mai jos. Cert este ca am dedus asta dupa ce am citit niste documente ale unui prieten. Super faine si interesante majoritatea. Tot citind mi-am dat seama ca se referea la fosta, care din cate stiu eu se purta foarte urat cu el.
Eu una nu inteleg de ce sufar. O fac ce e drept, dar nu inteleg de ce din moment ce eu am ales calea asta.

Niciun comentariu: