sâmbătă, 21 august 2010

Si marmota medita cand manca ciocolata din staniol

Eu am niste idei preconcepute, precum "norocul si-l face omul cu mana lui", "horoscoapele sunt aiurea si degeaba, insa zodiacele se potrivesc", "diferenta dintre bine si rau e ireala", "perfectiunea nu exista" si mai multe care nu imi vin acum in minte. In mai multe cuvine...

Fiecare are dreptul sa creada in noroc. Unii castiga la loto sau la lozuri. Eu cred ca in toata viata mea am castigat doar 3 ori. In schimb pot sa spun ca am avut norocul de a avea o viata frumoasa. Si asta pentru ca am luat niste decizii, am facut niste lucruri, am avut idealuri pe care mi le-am implinit, toate cu mana mea. Mi-am facut si continui sa imi fac norocul cu mana mea. Despre ghinion insa nu pot sa afirm decat contrariul. Din moment ce inca nu mi l-am explicat, presupun ca doar exista.

De horoscoape nici nu are rost sa mai vorbesc. E imposibil ca acele lucruri sa se potriveasca la atatea persoane. Alea zilnice sunt cele mai ridicole. Stiu ca odata am petrecut o ora intr-o seara sa citesc horoscoapele din acea zi de pe toate siturile, am gasit in jur de 5 versiuni diferite, si nu ma refer sa difere exprimarea, ci intamplarile prevestite, haha. M-am amuzat copios in acea seara. Insa in zodiace ma regasesc des. Si imi plac, ma amuza. Pe blogul Terrei sunt multe despre zodii.

Diferenta dintre bine si rau e ireala. Sunt de parere ca orice rau are partea lui de bine , pentru ca sunt multe invataturi de desprins. Si orice bine poate face rau in alta parte. Deci nu poate fi vorba de bine fara rau si de rau fara bine.

Iar perfectiunea, ca la asta vroiam sa ajung. Tot timpul am fost de parere ca perfectiunea nu exista. Pana am gasit pe blogul lui Ciupy o vorba interesanta care mi-a luminat convingerea. "crează sentimentul perfecţiunii". E si normal ca sa nu existe o singura conceptie despre perfectiune, pentru ca fiecare om gandeste diferit. Dar fiecare, daca vrea desigur, poate sa isi stabileasca limitele care ating perfectiunea. Fiecare isi poate crea propria parere despre perfectiune. Ceea ce in fond e cu mult mai bine decat sa dezamgim oamenii spunandu-le ca nu exista perfectiune.

Un comentariu:

Ioana Radu spunea...

Iti multumesc ca iti face placere sa citesti chestiile despre zodii pe care le public. :D

In ceea ce priveste perfectiunea, aceasta nu e un scop, e un drum. Un drum catre "mai bine", catre modelarea sinelui si atingerea unor standarde.