joi, 3 septembrie 2009

Want Want Want!


Doamne... cainele asta e superb! Radiaza de frumusete si putere. Inalt suplu si impunator. Ceilalti caini palesc in fata lui. Cel putin in parerea mea.
Ca orice om care are o gramada de chestii bune in viata si vrea mai mult, dorinta mea e sa am intr-o zi un dog german negru. O sa il cheme Nero.

Din pacate e un vis greu de realizat...Si nu din cauza ca e scump, desi e, pentru ca as fi in stare sa nu mananc doar ca sa strang bani pentru el:D
Insa imediat merg la facultate..si nu o sa pot sa il iau cu mine in chirie, sau camin. Si foarte slabe sanse sa am casa mea:(
Dar vreau un caine asa!! Si o sa gasesc o modalitate sa imi implinesc dorinta singura:D Si sa ii ofer cea mai buna stapana unui exemplar al acestei rase.

Un comentariu:

Stefi spunea...

si eu am avut un caine pe nume Nero.dragutza postarea ^^