joi, 21 mai 2009

Globul.


Avea impresia ca stie totul. Ca poate coordona fiecare minuscula actiune. Voia sa fie atotputernica. Credea cu tarie ca isi va indeplini acest tel si ca va putea schimba ceva. Intr-adevar ceva se schimba. Ea.
Globul o captura din ce in ce mai tare. Era ca si o forta care o absoarbe. A inceput sa se observe in privirea ei, apoi in faptele ei si din ce in ce mai mult in vorbe. Spunea ca poate ghici viitorul. La inceput lumea i-a facut jocul. Amuzati de aceasta tentativa inutila de a le mai induci mizerabilele vieti sperau sa auda ceva bun stiind totusi ca nu va fi adevarat.
Insa acele vorbe fara sens ar fi speriat pe oricine le auzea. Si atunci persoanelor nu le mai placea jocul. Ea se simtea abandonata si continua sa repete ca nu e crezuta ca degeaba faceam aia si aia si aia caci curand va veni ziua. Tot bombanea de o zi mai speciala, care va schimba multe. Avea o teorie.
Insa in aceasta lume atat de aparent simpla cine ar fi crezut-o. A fost uitata...

7 comentarii:

Linn spunea...

mersi:)

Pax&War spunea...

OK pai eu vreau sa ma fac psiholog :)) (imi place sa vorbesc cu prietenii sa-i consolez sa le dau solutii bla bla bla ) :)) cius ....daca e sa-mi raspunzi am urm mail voicu_simion@yahoo.com

DonG spunea...

ce tare esti!

ai putea sa te faci vrajitoare=))

Linn spunea...

sunt ghicitoare >:) s-a facut saptamana ?

DonG spunea...

da, da. erau 5 zile. si chiar m'am tinut de promisiune, dar n'o sa mai repet!:))

ghiceste'mi cum sa o seduc pe tipa cu ochi albastrii:D

Linn spunea...

nunu [-( nu merge asa

DonG spunea...

hai te rooooog:X

iti dau ce vrei tu!!!

un castel!

un calut de mare!

un bilet castigator la loto!

dorinta ta va fi porunca pentru mine:))