joi, 15 ianuarie 2009

  • eu Seby: pfff da chiar asa tare te urasti ?
  • Linn .:
  • Linn .: hai sa iti zic ceva
  • Linn .: ca sa iti inchid gura
  • Linn .: eu scriu
  • eu Seby:
  • Linn .: deci invataturile care o sa le ia oamenii o sa vina de la mine
  • Linn .: deci eu le stiu
  • Linn .: si mi le aplic si mie
  • Linn .: got ya!
  • Linn .: ))
  • eu Seby: ))) esti o adevarata honore balzac
  • Linn .: nu mai spune
  • Linn .: de ce zici asta?
  • eu Seby: paaai vad ca te implici tare in romana
  • eu Seby: si chiar te bagi pe chestii mai "enigmatice"
  • Linn .: pur si simplu imi folosesc capul si sa sti ca imi place enorm ce fac)
  • Linn .: poate ajung scriitoare
  • eu Seby: ar fi chiar tare
  • Linn .: da...deocamdata sa intru la jurnalism
  • Linn .: poate ma fac si stewardesa
  • eu Seby: da ar trebui sa te bagi tare si pe istorie cu ocazia asta
  • Linn .: si apoi poate public o carte
  • eu Seby: lol ))
  • Linn .: nici un lol
  • Linn .: ai idee ce stewardesa buna o sa fiu
  • Linn .: ?
  • Linn .: nu
  • Linn .: poate o sa vezi)
  • eu Seby: ))) la zboruri internationale ?
  • eu Seby: sau transcontinentale
  • eu Seby: sa stiu de peacuma ce bilet sami iau
  • Linn .: habar nu am. unde o sa ma poate vantul sau avionul sau repartitia
  • eu Seby: pff trebuie sa admit ca ai tzeluri f speciale
  • Linn .: fi serios. trebuie sa sti si ca eu nu traiesc pentru a-mi construi un viitor
  • Linn .: acela va exista fie ca o sa fie bun sau rau
  • Linn .: eu traiesc pe moment
  • eu Seby: aaah iti place sati traiesti viata pe muchie de cutzit
  • Linn .: si inca cum
  • eu Seby: chiar vreau sa te vad intrun tarziu realizata
  • Linn .: o sa ma vezi. deja stiu si cum o sa imi fie proiectul la casa , eu il fac doar nu sunt la profil de arhitectura degeaba
  • eu Seby: pfoai de capu meu )
  • eu Seby: si cam de cand tiai schimbat mentalitatea pe calea asta ?
  • eu Seby: sau de cand ai inceput sa gandesti asa mai exact
  • Linn .: de pe clasa a 8-a
  • eu Seby: aaah deci recent
  • Linn .: mi s-a intampalt ceva atunci si de atunci mi s-a tot schimbat mentalitatea asa
  • Linn .: de 3 ani e recent?)
  • eu Seby: pai da
  • eu Seby: eu de pe a 5-a tot unde vreau si acum ma indrept
  • Linn .: atunci nu mi s-a schimbat complet mai am de invatat daca a trecut putin de cand a inceput sa mi se schimbe mentalitatea
  • eu Seby: pai cam asa am fost si eu
  • eu Seby: da sa stii ca niciodata no sa mai ai de invatzat
  • eu Seby: cu cat invetzi mai mult cu atat ai si mai mult si stii din ce in ce mai putzin
  • eu Seby: metaforic evident
  • Linn .: aham inteleg. dar sunt unele lucruri care u pot sa zic ca imi sunt clare
  • eu Seby: da banuiesc ca stii ca tot ii vag pe lumea asta .. ca un lucru se leaga de alt lucru necunoscut tie
  • eu Seby: si la un moment dat intr-un tarziu vei da si peste acel lucru si ai nevoie de informatii noi
  • eu Seby: ii ca si faza aia cand se inchide o usa se deschid 2
  • Linn .: stiu. dar poate nu ma intereseaza ce contin celelalte 2 usi
  • Linn .: sunt foarte egoista si ma refer la mai multe puncte de vedere
  • Linn .: adica eu doar cu ce ma intereseaza pe mine.
  • Linn .: la chestia asta as vrea sa aflu mai mult
  • Linn .: si nu despre altii
  • Linn .: despre egoismul meu
  • eu Seby: ai un profil psihologic destul de introvertit
  • eu Seby: dar e bine
  • eu Seby: ca singuratatea ajuta mult in realizarea telurilor
  • Linn .: nici tu nu stai rau deloc. unde vrei sa dai ?
  • eu Seby: la psihologie
  • eu Seby: si credema ca nu vreau sajung psiholog pediatru sau altceva
  • eu Seby: tind spre psihologia criminalistica domeniu in care tot timpul ai ceva nou de studiat si diferit la tot pasul
  • Linn .: dai la politie?
  • eu Seby: cam asa ceva
  • eu Seby: la academia sri din baneasa
  • eu Seby: urmez cursuri de criminalistica
  • eu Seby: pe termen prelungit cred
  • eu Seby: adica vreo 2-3 ano
  • eu Seby: ani*
  • eu Seby: si apoi ma intorc in cluj pt examen si interviu
  • Linn .: bun
  • Linn .: poate vrei sa ramai in bucuresti
  • eu Seby: neeeh
  • eu Seby: e posibil ca sediul sa se mute la cluj in urmatorii 10 ani asa cu nus sigur
  • eu Seby: unchiumio din buc lucreaza la sri si ma mai informeaza cateodat
  • eu Seby: poate ajungi intrun timp sub protectia martorilor si voi fi implicat
  • eu Seby: ar fi o chestie si o coincidentza chiar faina
  • Linn .: uh pe de o parte mi-ar placea dar pe de alta in nici un caz
  • Linn .: mi-ar placea sa imi schimb identitatea
  • Linn .: sa port peruci si ochelari de soare
  • eu Seby: ) ah esti libertina
  • Linn .: dar nu as putea sa imi abandonez casa cu catelul care o sa il am
  • Linn .:
  • eu Seby: sacrificiile trebuie facute
  • eu Seby: ai auzit de principiul schimbului echivalent al lui sartre ?
  • eu Seby: daca vrei un obiect fie material fie moral trebuie sa pierzi un obiect ce e in posesia ta la fel de valoros
  • eu Seby: si evident exista si ramificatii
  • eu Seby: mai multe obiecte mai putin valoroase pt un obiect cat toate 3 la un loc
  • eu Seby: is filosofice nu trebuie sa li se acorde atentie
  • eu Seby: da oricum fac parte din legile morale ale vietii
  • eu Seby: de care ne ciocnim tot timpul
  • Linn .: da. nu am auzit de acest anumit principiu dar stiam asta. stiu multe despre sacrificii
  • Linn .: asta cred ca e singurul lucru care l-am putut invata de la alte persoane
  • Linn .: sti eu nu pot sa invat numai de la mine insumi si multa lume stie asta
  • Linn .: nu repet aceasi greseala dar nu pot sa invet din greselile altora. pur si simplu inca nu pot
  • Linn .: desi sacrificiul nu e o greseala ce voiam sa zic e ca e ceva ce pot prinde de la alti
  • eu Seby: aah chill ca esti doar la inceput
  • eu Seby: mai ai o viatza infloritoare in fatza
  • eu Seby: da stii ca sacrificiul e o metoda de manipulare
  • eu Seby: ca apoi sa te poti intoarce impotriva persoanei pt care teai sacrificat
  • eu Seby: sunt niste tehniici de manipulare fantastice pe baza relatiilor dintre indivizi
  • Linn .: nu stiam asta
  • Linn .: cum poate sa conduca sacrificiul la manipulare?
  • eu Seby: f simplu
  • eu Seby: pai gandestete
  • eu Seby: te sacrifici direct pt cineva
  • eu Seby: si atunci ii castigi increderea
  • eu Seby: cea mai mare arma e increderea
Mi-a facut placere sa vorbesc cu tine.

3 comentarii:

DonG spunea...

puteai face un efort si sa'i pui numele "Seby". "eu seby" suna ciudat... exprimare de cocalar, si e in contrast cu ceea ce vrea el sa devina, psiholog criminalist. interesanta meserie. si eu vroiam sa ma fac asa ceva dupa ce am vazut criminal minds:x. eh, inca nu e tarziu:">

n'am mai auzit de principiul ala lui Sartre. pare interesant. o sa incerc sa ma documentez mai mult si sa ma gandesc daca e chiar asa. acu' la repezeala as putea zice ca mi se pare ca asa e doar ca.. pierzi ceva si castigi ceva mai mult.

iar despre ultima parte... e o porcarie. sa incerci sa manipulezi lumea. am vazut un film. cred ca in house. o tipa isi doneaza rinichiul iubitei ei(sau face un transplant, nu mai stiu exact) pentru ca aceasta vroia sa o lase. si se gandeste ea.. ca dupa ce s'a sacrificat pentru ea, n'o va mai lasa. mie mi se pare o prostie sa faci pe cineva sa stea langa tine din mila sau pentru ca se simte dator.
oricum e interesanta arta manipularii. si indicat sa inveti sa nu fi manipulat. manipularea in sine insa... e cea mai urata chestie.

Anonim spunea...

don`t make propaganda for smth you do for your soul. It`s soul defying

Anonim spunea...

vorbesti despre chestii pe care nu le cunosti. ai impresii