duminică, 19 octombrie 2008

Fakers.



Ai observat cati pushtani in ziua de azi au poze cu un aparat profesionist in mana, vrand sa para ei nustiu ce mari fotografi? Pacat ca nu le iese in evidenta si L 'ul mare de pe frunte:))
Ma distreaza sa vad persoane pozand in oglinda cu un aparat "negru" in mana, si sa ma uit la celelalte poze ca fiind de proasta calitate and stuff..
Pacat ca nu iese in evidenta si L 'ul mare de pe frunte:))
Eu nu prea mai am poze de calitate caci mi'am stricat aparatul foto. Accident! :))
Dar pentru asta nu imprumut un aparat sa'mi fac poze in oglinda cu el ca sa ma laud: "ete ca am si eu aparat de'ala misto cum au aia tari". Cam 30% din toti care au poze cum mentionam inainte, fac asa:)) jalnic.spala putina!
Eu nu am nevoie de un aparat ca sa am dau mare. Sau o poza...Imi place sa fac poze. Dar la mine e diferit. Pentru mine pozele sunt niste amintiri materializate. Amintiri pe care le poti impartasii si cu altii. Si pentru ca imi place sa imi impartasesc amintirile, imi plac pozele facute la unele evenimente. Cum ar fi pozele de la ocs pe care le'am primit dupa 2 zile caci erau facute cu aparatul unei prietene. Sau pozele de proasta calitate facute cu telefonul meu de la peninsula. Aminitiri! De cele mai multe ori placute. Da am cont pe hi5. Ca si multe persoane de altfel. Si nu am multe poze. Nici nu vreau mai multe. Hi5 e o porcarie care imi mai ocupa timpul si cu care ma mai distrez putin cu comenturile de la si pentru Luci. Si sa nu uitam de Ada. :]

11 comentarii:

Anonim spunea...

du`te tu linn ca deja e o moda cum e "moda" cu emo totzi imbracatzi la indigo asha shi ashtia totzi cu aparate in mana :)) pnm pacat ca is imprumutate :D app ai spus ca pt tine pozele sunt o amintire pe care o impartasheshti cu altzii.. dupa cum am mai spus shi pentru ei la fel e (: poza cu aparatul e o amintire care o impartashesc cu altzii sa vada ca au aparat :)), cunosc o persoana pe hi5 din 18 poze sa zicem 16 is cu aparatul in mana =)) mi`e imi este jena cand il vad de nivelul de inteligentza la care au ajuns unii din rasa umana... dar lui i se pare cool sa faca poze cu aparatul. shi nu ma refer doar la acel el despre care shtii cine e, mai cunosc vreo 6 handralai dinashtia shi fete =)) infine nu ii critic da ma copii mai lasatzi aparatele deoparte ca santetzi ca manelishtii numa ca mai proshti, ei fac poza cu mertzanu voi cu aparatu ;), dc mai proshti? pentru ca manelishtii pe care voi ii numitzi "fraieri" au un mertzan pt care voi atzi suge all day long shi voi avetzi un cacat de aparat imprumutat shi va credetzi faimoshi... :-j marsh la oi ciobanilor ! bravo linn pt post ! :*

Linn spunea...

ce pocait esti Larri =)))))

Ti Technology spunea...

super lar , permitemi sa iti amintesc : si tu ai poze cu super-telefonul in super-mana =] deci esti super-faker , anyway i still super-love you

larii`s spunea...

tia sa ma bei ;)

Ti Technology spunea...

ai vrea tu sa ai norocu asta Lari.Doar Linn poate , la urmatoru experiment fatal =]

lariiii spunea...

tia tu cred ca vrei sa te certzi cu mine :*

Ti Technology spunea...

ce-ar mai fii ? :> oricum ne impacam ... ce zici de un ménage à trois ? =] Ti + Linu + Lari

lariiii spunea...

tia,tia nu o implica pe linu in treburile noastre [-x ah,ah [-(:))

lariiii spunea...

numai vorbesc cu tia , motivele sunt evidente :D de parca tu nu tziai uita parola da infn :-j

lariiii spunea...

ioi comment greshit sorry :*

Linn spunea...

uuu:> 3some:>