duminică, 26 octombrie 2014

Was it enough ?

Uite ca se apropie anul de sfarsit iar mie nu mi-a iesit nici un plan. Se pare ca universul nu a vrut sa imi faca damblaua anul asta nici cu parisul, la care erau biletele cumparate!!! Vorbisem chiar si de cazare... La inceput s-a amanat data, din mai pe august. Apoi se pare ca august nu era luna a 9-a ci septembrie era aia, deci cu o luna si mai tarziu, ca sa ne incurce toate planurile si sa nu ne mai iasa socotelile. In consecinta, Parisul, mai bine mai tarziu decat niciodata, da cu minus. Farmecul lui se trage din frumusetea spontaneitatii, si nicidecum nu e lucru ce trebuie taraganat.
Cum ar fi de exemplu scoala de soferi, pe care la inceput am taraganat-o eu pe conceptia tampita ca nu are rost sa imi fac carnet pana nu apare posibilitatea de a avea masina la orizont. Bad call, acum soferita mada e doar o idee, amanata de circumstante, dar si cand o sa fie, o sa fie in forta! Go Go Power Rangers!
Voiam o aventura de o vara... N-ar fi trebuit sa fie greu nu? Baietii care nu vor sa se implice sunt la tot pasul. Dar nah vara nu erau! probabil nu eram singura care voia asta, si altele s-au trezit mai devreme in consecinta erau luati toti... sau nu aveau nici ei chef si si-au luat vacanta in Vegas.  Pentru ca nu aveam un partener in crime vara asta, nici nu am avut cu cine sa merg sa fac skinny dipping la lqguna albastra. Si asa de mult voiam sa vad minunatia aia de lac!!! "e noroiasa" imi spuneau niste prieteni. Poate voiam sa o vad asa! In schimb in ceea ce priveste evenimentele la care am vrut sa merg, mi-am bifat lista in proportie de 90% si pot spune ca sunt multumita, eh daca toate ar depinde numai de mine... dar lucram si la aia.
P.S. voiam sa public cartea anul asta, dar mai bine o imbunatatesc cu niste idei super de ultima ora si scot anul viitor o minunatie.

Niciun comentariu: