duminică, 11 septembrie 2011

Love story* 9

Cand s-a terminat anul scolar m-am dus in Spania la taica-meo. Desigur ca certurile au continuat si acolo. In fiecare seara intram pe net de la un internet-caffe si in fiecare seara mergeam acasa epuizata de atatea certuri. Taica-meo a observat ca tot timpul ma intorc trista sau prostdispusa de la internet si s-a hotarat sa nu mai imi dea bani. Ca sa fac rost de bani renuntasem sa ma duc la piscina, iar cu banii pe care ii plateam la intrare ma duceam sa fiu certat. Insa intr-o seara ma saturasem. Deja nu mai suportam, oricat de dragut si oricat de serios ar fi parut sa fie totul, nu mai vroiam sa aud de el niciodata. Si asa i-am spus si lui dupa care am iesit. Mi-a dat mesaj prin care se scuza ca exagerase ca totul nu a fost decat niste teste psihologice sa vada cat suport si cat vreau eu sa fie de serioasa toata treaba. Dar mesajul suna intr-un fel foarte dulce care ma facea sa ma simt speciala si normal ca l-am iertat. Proasta cred. Cred ca e singurul lucru cu care avea dreptate cand ma descria, desi putea sa spuna mai dragut - naiva .De data asta nu se mai certa cu mine din orice, dar motive tot erau, oricat incercam sa fiu eu de perfecta, nu eram cu voia el.

2 comentarii:

blureen spunea...

True story??

Linn spunea...

just inspired from a true story