duminică, 21 august 2011

Love story* - 7

Problema mea e ca eram naiva. Credeam orice, ORICE! Damn it. Si mai si interpretam intr-un fel in care sa imi da prea multe sperante si idei false. Dar nici nu era alta forma de interpretare, pentru ca el mereu stia ce trebuie sa spuna si cand sa spuna. Ca sa fi actionat cum trebuie in relatia asta trebuia sa am cat de cat o experienta in domeniu. Nu numai ca nu il cunosteam pe el foarte bine dar nici ce se face intr-un anumit moment nu stiam. Totul am invatat pe parcurs. El e tutorele meu. Poate de aia am facut ceea ce am facut.Argumentul #1 Stiti ca elevul nu poate sa devina mai bun ca si profesorul decat daca profesorul nu mai exista. Totusi nu pot sa inteleg cum anume am ajuns asa rece. Inainte abia puteam sa omor o musca, iar cum , cand stiu ca cineva merita, nu am nici un dubiu ce trebuie facut.Asta nu inseamna ca voi mai face treaba asta. Nu, doar el a fost destul de important ca sa savarsesc o asemnea fapta. Sunt sigura ca daca ar putea fi constient, si ar trece de nervi bineinteles, acum ar fi mandru. Ar trebui sa se simta onorat. In fine, nu am facut-o pentru el. Daca stiam ca ii fac lui un serviciu, nu o mai faceam. Argumentul #2 Am facut-o pentru lume.

Niciun comentariu: