vineri, 12 august 2011

Love story * - 6

L-am cunoscut pe net. Pe hi5 ca sa fiu mai exacta. Ar fi cam prima data cand sunt sincera in legatura cu asta. Lumea cand aude "pe net" automat se gandeste: "nu e nimic serios, o sa se termine repede". Eh uite ca am facut mai mult de un an, cat de repede s-a terminat? Oricum, intr-o oarecare masura si eu ma gandeam tot la fel. Ca nu o sa dureze mult. Nu ma intelegeti gresit, nu e ca nu voiam sa dureze mai mult, dar mi se parea cam imposibil de numit o relatie ceea ce ma gandeam eu ca urma sa fie. Si acum cand ma uit inapoi ma gandesc, ce fel de relatie a fost si asta? Nu ca ar fi fost mai diferita daca nu ar fi fost distanta. Defapt poate nici nu am fi ramas atata timp impreuna daca nu ar fi fost distanta. Fiind prima mea relatie, aveam nevoie sa ma obisnuiesc cu obligatiile pe care aceasta le impune si deasemenea cu toate figuriile unui baiat.

2 comentarii:

Alina spunea...

si mie imi e putin aiurea sa spun ca l-am cunoscut pe T. pe hi5, dar uite ca am fost 2 ani si ceva cu el si acum inca tinem legatura. si mna, au fost multe certuri, multe despartiri, multe tampenii am facut amandoi, dar all in all... nu pot sa spun ca regret ceva.

Pato Basil spunea...

eu nu stiu ce sa zic... in chestiile astea.bine bine relatie la distanta dar sa ne cunoastem, nu pe mess care e cea mai mare idiotenie in materie de relatia cu iubita, nu pe hi5, nu pe facebook ci fata in fata si dupa aia daca se infiripa ceva sa pastrezi legatura asa ce iubesti niste slove? poze fara mare insemnatate... e diferenta de la cer la pamant . e doar parerea mea!