miercuri, 3 august 2011

Love story 5

- Nu mai vin in Cluj.
- Cum? De ce nu?
- Pentru ca s-au scos niste poevsti pe tema mea care ma deranjeaza si nu vreau sa fiu privita aiurea de toata lumea.
- Ce copila esti, prea multi iti pasa ce gandesc ceilalti. Oricum nu toti pun botul la tot felul de povesti, eu unul nu pun.
- A fost un apropo cumva?
- Poti sa o iei cum vrei.
Pana la urma m-am dus in Cluj sa ma intalnesc cu Blondul. Era prima persoana care imi placea din cauza caracterului si nu pentru cum arata. Era persoana cu care superficialitatea mea s-a dat la fund. Cand ne-am intalnit am facut eu niste chesti care l-au surprins vizibil placut, si m-am gandit ca e ceva, avand in vedere ca ne-am sarutat cand ne-am despartit.
Urma sa ne vedem weekendul urmator la un concurs de skate din Baia Mare dar eu nu am putut sa merg din cauza parintilor. Dupa doua zile am primit bomba: "Dar tu stii ca Blondul are prietena?" Adica una care nu eram eu. M-am simtit tradata.
Dupa doua saptamani m-am dus din nou in Cluj. Stiam ca o sa ma intalnesc cu el fie ca vreau, fie ca nu. Dar nu aveam de gand sa ma ascund. Eram la intrare cand apare si el. In mod ironic, i-am zambit frumos si i-am intors spatele plecand. Mai tarziu in acea seara mi-a spus in timp ce dansa langa mine ca a ramas oarecum marcat de caracterul meu. Nu se astepta la acel zambet. Am iesit la o poveste. Ne-am plimbat pe cetatuie timp in care imi spunea ca sunt o persoana cu totul speciala si ii pare rau sa imi faca asta dar nu e de acord deloc cu relatiile la distanta. Cum inca nu mi-a trecut efectul de la tradare nu m-au inmuiat vorbele lui de miere si i-am raspuns ca daca si el ar fi fost special s-ar fi putut, dar mi-am dat seama ca nu se ridica la nivelul asteptarilor mele si ca nu mai are rost sa imi pierd timpul vorbind cu oameni care se dau batuti asa usor cand vine vorba de o persoana pe care o considera speciala. Am intrat inapoi la party, m-am dus la bar si am baut un shot sa ma calmez ca eram incredibil de uimita ca am reusit sa spun chestiile alea

Niciun comentariu: