duminică, 24 iulie 2011

Love story 4

- Dar eu am auzit ca ai facut sex cu el. Si Gravette cu prietena ta.
- Poftim? De la cine?
- De la o tipa.
- In primul rand nu am facut nimic. Si nici ea.
- Nu stiu. Tipa de la el a auzit...
Intr-un weekend am intrerupt traditia cu Gazzette, pentru a ne duce la un concert Vita de Vie. Acolo Mell s-a intalnit cu Blondul cu care am facut si eu cunostinta. Desigur, eu pe Blond il stiam de cand am fost la un concurs de skate si mi s-a pus pata pe el. De asemenea il stiam si pe Ken, pe seama caruia am glumit cu Blondul. Ne simteam noi bine pe acolo, ne distram, dar problema era ca nu aveam unde sa dormim (eu si Mell), asa ca am pus un plan la bataie: combinam 2 baieti si mergem sa dormim la ei. Partea interesanta a venit cand un prieten de-a lui Ken si-a aratat interesul pt Mell. Eu am cam incercat sa ii tai elanul spunandu-i ca ea are prieten in Bucuresti pt ca stiam ca ea a venit sa se vada cu Blondul. Insa ea nu il mai voia pe blond si a inceput sa arate anumit interes pt Gravette. Situatia cu dormitul s-a rezolvat cand Ken a venit la mine si m-a intrebat sarmant: "Si tu ai prieten?" si m-a sarutat. "Ei, uite ca mi-am gasit unde sa dorm" mi-am spus, gandidu-ma ca voi reusi sa fiu eu cea care profita, insa a doua zi ni s-au scos povesti...

Niciun comentariu: