sâmbătă, 16 iulie 2011

Love story 3

- Sunt la tine in oras. Ne vedem?
Cand fostul meu prieten s-a dus la mare fara mine, fara sa mai dea vreun semn de viata, eu am decis sa imi petrec weekendurile in Cluj in Gazzette. Totusi a fost o seara in care nu am putut sa merg si prietena mea, cea cu care mergeam de obicei a trebuit sa mearga fara mine. Am vorbit cu fetele pe care l-am cunoscut la OCS sa se intalneasca cu ea, ca si ele mergeau. In continuare cand am mers in Gazzette ne intalneam cu ele. Intr-o seara l-am cunoscut pe Fata de cal. Dupa ce ne-am pupat mi-a atras una dintre fete atentia ca am pus mana pe unul din baietii ravniti in Cluj. Mi-a spus ca si ea a fost cu el. Eu i-am raspuns ca nu e mare lucru, si ca eu sarut si mai bine ca el. Pe Ella a amuzat-o remarca si cum conversatia avea loc langa baie, am luat-o de o parte si am sarutat-o sa ii demosntrez. Cred ca celulele infierbantate din corpul meu din cauza alcoolului, mi-au dat curaj. La sfarsitul serii i-am cerut numarul de telefon lui Fata de cal si a cam ezitat sa mi-l dea. Poate de aia nici nu mi-a raspuns la mesaj a doua zi. Dar cand a venit la mine in oras, m-a sunat. Avea nevoie de un loc in care sa doarma el si cu prietenii lor. Trebuia nici eu sa nu ii fi raspuns. I-am spus de o cunostinta.

Niciun comentariu: