sâmbătă, 9 iulie 2011

Love story 2

- Te iubesc, mai, te iubesc.
Am ramas muta. Nici nu stiam cum sa continui conversatia. Ma iubea? Dupa doua saptamani de conversatii pe mess? Ce insemna atunci, a iubi? El ma iubea. Era din Brasov si vorbeam de 2 saptamani cu el pe mess. El urma sa vina cu mine la Peninsula, daca avea bani. Normal ca nu a mai avut bani si nu a mai venit. Dar dupa m-am dus eu la el. Unde nu a fost rau. Am facut un dus cand am ajuns si am mancat tocana de ciuperci lasand pulpa de pui la o parte. Eram vegetariana atunci. Seara am iesit in oras, ne-am plimbat prin centrul care tocmai fusese curatat si de aia mi s-a parut mie cel mai curat oras. Am mancat de la McDonalds si mi-a aratat prin oras grafurile pe care le facea. Cand ne-am intors acasa ne-am uitat la un film. Cand am inceput sa ne pupam, ma simteam foarte incomod. Imi placea de el dar nu voiam sa fac nimic mai mult, avand in vedere ca era prima data cand ne vedeam. Mi-am spus ca daca va mai astepta, atunci va merita. Miscare de geniu, normal ca el nu a asteptat. In urmatoarea saptamana tot m-a rugat sa merg cu el la mare, insa eu nu mai aveam bani, asa ca el s-a dus fara mine. o saptamana si jumatate in care nu a dat nici un semn de viata. Si spunea ca ma iubeste. Ma enervam de fiecare data cand imi aminteam de el. M-am intalnit cu el dupa o luna. Pana la urma am ajuns si eu la mare. El tot acolo era. I-am imprumutat niste bani si de atunci nu am mai auzit de el timp de un an. Dupa un an cea mai buna prietena a mea mi-a spus ca vorbeste cu el si ca vrea sa mearga la el. I-am spus ca greseste si sa gaseasca alt tip. Poate avea impresia ca sunt geloasa si de aia nu m-a luat in seama. Nu aveam de ce. Eram fericita cu prietenul pe care il aveam atunci. Am avut si ocazia sa vorbesc cu el si sa aflu ca nu a evoluat deloc. Ce trist.

6 comentarii:

random spunea...

Zicea ca te iubeste si te'a asteptat cu tocana de ciuperci? classy :))

Oricum, call me old-fashioned, dar mi se pare ca prin a-i zice unei fete 2 cuvinte asa mari atat de devreme nu faci decat sa o sperii si sa ucizi prematur orice putea fi intre voi doi. Nu te-ai simtit deloc overwhelmed? :P

Iasi spunea...

Buna ziua
Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-anunturi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
Va doresc multa sanatate si toate cele bune.

Linn spunea...

Oh ba da. Overwhelmed e putin spus avand in vedere ca nici nu ne-am vazut in acel scurt timp...

random spunea...

Si totusi, oricat de overwhelming ar fi fost situatia, nu ai dat inapoi. I guess it's an admirable thing, or at least it makes you very different :)

Linn spunea...

asa eram la inceput, o sa vezi o oarecare transformare pe parcurs.
Btw aceste "love sotries" sunt doar inspirate, nu sunt totalmente reale.

Anunturi spunea...

Buna ziua,

As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com .

( In cazul in care sunteti de acord va rog sa treceti link-ul: http://www.online-anunturi.com cu numele Anunturi

O zi buna.