marți, 28 iunie 2011

Love story 1

- Mergem impreuna la Peninsula?
- In jegul ala? Eu nu merg cu cortul.
- Hai! O sa fie fun.
- Nu vin. In fond tu de ce mergi?
- Pe langa atmosfera, merg pentru concerte.
- OCS canta sambata in Cluj.
- Da, dar din moment ce vin si la Peninsula, nu merg. Tu mergi?
- Neah.
Asta era prietenul meu. Primul cu care m-am hotarat sa incep povestea. Dupa cum bine puteti observa din scurtul dialog, nu prea isi dadea interesul pentru planuri comune. Din pacate nu isi dadea interesul pentru nimic in ceea ce ma privea. Pana la urma m-am dus la concert M-am lasat convinsa de cel mai bun prieten al meu, care se intampla sa fie un prieten comun. Cand am ajuns la concert m-am intalnit cu o amica din Cluj care mi-a facut cunostinta cu doua din prietenele ei. Amicul meu mi-a spus ca a primit mesaj de la prietenul meu ca o sa vina si el. De ce nu imi daduse mie mesaj. Stia ca voi fi acolo, caci ii spusesem. Nici macar nu a venit sa ma salute, ne-am intalnit prin multime. Asta nu avea sa fie o relatie...

Niciun comentariu: