joi, 6 mai 2010

Scenariul - 3

  • Hey
  • Hello. Ce faci frumoaso?
  • Bine iubitule, uite am venit sa imi petrec dupa-masa cu tine.
  • Pai nu facem asta in fiecare zi?
  • Ba da, dar azi o sa facem ceva mai special. Am gasit o chestie interesanta si as vrea sa ma ajuti.
  • Ce anume?
  • Pai e o povestioara, sa zic asa, un fel de problema si trebuie sa gasesc o cale de a o rezolva.E un scenariu si noi trebuie sa decidem sfarsitul.
  • Si cu ce te ajuta asta?
  • E irelevant deocamdata cu ce ma ajuta. Dar stiu ca nu ii pot da singura de cap ca am nevoie de parerea noastra impreuna, pentru ca si in problema aia e vorba de un cuplu.
  • Fugi mai de-aici. Ti-ai gasit si tu cu ce sa pierzi timpul.
  • Nu o iau ca o pierdere de timp. Din fiecare lucru inveti cate ceva.
  • Da... Tu si din filme inveti cate ceva.
  • Filmele sunt o distractie si romanele la fel in caz ca vroiai sa le mentionezi, fiecare om are o pasiune. Tu ai fotbal si poker, eu am blogul si cititul.
  • Astea crezi ca sunt marile mele pasiuni?
  • Nu. Astea sunt distractiile noastre care nu il implica si pe celalt. Dar am deviat de la subiect. Vreau sa ma ajuti sa facem chestia aia.
  • Si daca eu nu vreau?
  • E important pentru mine... In fine, lasa, nici nu trebuia sa te rog.
  • Bine, hai nu te supara, o sa facem chestia asta mai tarziu, acum hai jos sa imi faci o cafea.
  • Yey!

va urma


Niciun comentariu: