miercuri, 5 mai 2010

Scenariul - 2

  • Stai, tu nu vorbesti serios, nu?
  • Stii ca glumesc cu toate si ca nu cred in superstitii de genul" daca spui ti se intampla" dar acum te asigur ca nu glumesc...
  • Ba da, tu iti bati joc de mine:))
  • As vrea asta...
  • Tu esti o actrita buna, si stiu ca ai mai facut de astea.
  • Crezi ca vrei
  • NU! Tu nu ai cancer, nu se poate.
  • Cum sa nu se poata? Sunt om, oamenii mai fac cancer.
  • OAMENII MAI FAC CANCER??? TU ESTI NEBUNA???
  • Taci!! Mai incet! Poate te aude mama.
  • Aha! Deci nu ai.
  • Tu esti prima careia i-am spus si vreau sa fi singura.
  • Tu, nu se poate sa ai cancer, uita-te la mine cate porcarii bag in mine si nu am nimic si tu care esti asa cuminte, nu iei nimic, nu bei, nu fumezi, ce naiba...
  • Nu doar din astea se face cancer.
  • Cum poti fi asa chill?
  • Sunt chill pentru ca sunt impacata. Ti-am spus, nu mi-e frica de moarte.
  • Dar..dar...dar...
  • Nu mai vreau sa stie nimeni
  • Cum sa nu ii spui la maica-ta?
  • Cum sa ii spun? Cum sa ii distrug inima? Nici nu ai idee cat ar suferi. Si pe langa asta, daca acum se comporta asa ca mai am cateva luni de stat acasa ca apoi merg la faculta departe de ea, iti dai seama ce va face cand isi va da seama ca mai am 6 luni de trait?
  • 6 LUNI???????
  • Shhhhh!!
  • Nuu, tu nu se poate! TU NU AI CANCEER! Nu ai, esti doar proasta si ma iei la misto
  • Hey, calmeaza-te
  • Nu ma calmez, esti proasta, ai cancer doar pe creier.
  • S, calmeaza-te. O iei razna!
  • Nu ai cancer, Nu se poate, NU! NU! Cancer, nu!

(Vazand ca nu o poate calma nicicum ca a inceput sa aiba un atac de panica, i-a dat o palma zdravana peste fata)

  • Ce ai? Ai inceput dintr-odata sa te panichezi si sa vb lucruri. Radeam impreuna si dintr-odata tu incepi sa zbieri pe aici panicata.
  • Mi-ai spus ca ai cancer.
  • Ce? Nu ti-am spus asa ceva.
  • Ba da. De aia m-am panicat. Si de aia mi-ai dat o palma.
  • Scuze pentru ea, promit sa nu te mai lovesc niciodata, dar m-am speriat, nu stiam ce sa fac ca erai in starea aia dintr-o data... Ce ai luat?
  • Ce?
  • Ce ai luat?
  • Azi nimic. Adica... Am luat de dimineata ceva, dar i-a trecut efectul pana acum si nu au efect halucinogen.
  • Tocmai efectul ala l-a avut.
  • Nu au efectul ala! Si nu dureaza atata timp!


(Dintr-odata s-a dechis usa si a iesit mama lui L care le-a spus fetelor ca fac mult galagie si ca e cazul sa se dea stingere. Fetele s-au dus in pat fiecare in lumea ei. Amandoua erau ingrijorate de cate a auzit mama lui L. Dar asta era cea mai mica dintre problemele lor. S se gandea daca chiar s-a tripat si de ce si incepea sa isi faca griji, sau daca totul e adevarat. Si L era tensionata, era mahnita pe ea ca a mintit-o si a lovit-o pe S dar la cum a reactionat la veste nu avea alta sansa decat sa o anuleze si aia a fost singura metoda, de asemenea ii parea foarte rau ca trebuie sa o minta. )

va urma

2 comentarii:

Anonim spunea...

S va primi o palma zdravana in cele din urma la urmatoarea intalnire !!

Linn spunea...

S a primit palma, care defapt era o diversiune.