miercuri, 8 iulie 2009

O poveste in doi - IV

  • Ce s-a intamplat M?
  • Of...nici nu stiu de unde sa incep...
  • Incepe cu inceputul
  • M-am certat cu A.
  • Serios? Aici? Acum? Iar?
  • Da...Si nici macar nu mai stiu de ce...
  • Mai stii ce iti cantam cand voi doi va certati?
  • Da... ahahha yoyoyo
Pe buzele lui M aparu un zambet. G tot timpul stia sa o faca sa se simta bine. O iubea pt chestia asta.
  • Si de ce areti asa? Te-a batut?
  • NU...vai mie!
  • Dar atunci? Ati facut sex salbatic si nu ai mai rezistat pana sa imi poestesti?
Asta o facu pe M sa rada cu hohote.
  • Haha...Esti mai nebuna decat psihopatul de pe plaja.
  • Ce psihopat?!
  • Am plecat din camera trantind usa si am inceput sa aleg pe plaja. Ma simteam dubios. Dupa un timp m-am oprit , mi-am igropat slapii in nisip, m-am dezbracat si m-am bagat in apa. Am inotat putin. Cand am iesit hainele mele nu erau nicaieri si un om dubios ma pandea de dupa o piatra mare.
  • Seriios ?!
  • Da! Nebun ! Mi-am si dat seamaa ca el mi-a luat lucrurile si i-am zis sa mi le dea, insa mi-a raspuns ca le pastreaza ca amintire si le-a adulmecat. Yuk . Si apoi am sarit la el sa le iau si l-am muscat ca sa imi recapat pantalonii dar cand sa iau tricoul s-a rupt
  • Tricoul asta?! Si apoi?! Ca la cat de nebun parea omul nu cred ca ti le-ar fi dat de buna voie.
  • Nu a fost nevoie. Mi-a rupt tricoul, intelegi ?! I-am dat un pumn care l-a facut sa vada stelute...
  • Serios?! Ayeee! Primul tau pumn. Asta e gasca mea! Stai putin ca suna telefonul....De ce ma suni?
Se uitau mirate una la alta.
Va urma

4 comentarii:

Anonim spunea...

sa alerg , innotat putin:*[maryberry]
blaceala placuta in continuare>:D<

Anonim spunea...

eu ti`am scris varianta buna.tu trebuie sa te corectezi;))>:D<[maryberry]

Alina spunea...

de fapt, e inotat. se folosesc 2n doar daca "in" e prefix.

Alina spunea...

continuarea?:(