joi, 2 iulie 2009

O poveste in doi - II

M. il observa pe omuletul dubios dupa stanca mare din stanga. Isi dadu seamam ca el are de-a face cu disparitia hainelor ei.
  • Hei tu! Cine esti ? Si unde imi sunt hainele ?
  • Sunt in siguranta.
  • Nu mai spune. Da-mi-le inapoi.
M. se gandea ca ce bine ca avuse costumul de baie la ea si a facut baie cu el.
  • Le pastrez. Ca amintire.
Un ranjet ciudat aparu pe fata lui. Aducea putin a fata unui clovn. Ca cel din Batman.
  • Nu vorbesti serios !
  • Ba da. Priveste-ma cum plec.
  • Hai da-mi hainele alea. Nu ai bani de furi? Iti dau eu dar da-mi hainele.
  • Nu e de bani papusa.
Si adulmeca hainele. Lui M. nu ii venea sa creada cu ce situatie are de-a face. Un pedofil i-a furat hainele si acum le venereaza adulmecandu-le mirosul. Era oripilata. Pentru o secunda a crezut ca s-a inecat si acum e inconstienta si viseaza. Isi dadu usor o palma vrand parca sa se trezeasca. Omuletul se amuza incredibil de tare pe seama asta. Radea cu pofta si prinstre lacrimi i-a spus:
  • Nu e vis bombonico. Sunt aici si sunt al tau!
Aceasta ultima replica ii dadu lui M. o senzatie de voma, insa isteata cum era a profitat de ocazia ca nu era atent si s-a repezit la el sa iti recupereze hainele. Acesta nu s-a asteptat la aceasta miscare si s-a speriat. M. a sarit asupra lui incepand sa traga de pantalonii scurti si tricou cu toata forta. Stia ca asta nu va duce la nimic si ca trebuia sa triseze. A incercat sa ii puna piedica dar omuletul nici nu s-a clintit. A dat cu picioarele in nisip sperand sa ii ajunga la ochi sau sa il raneasca cumva. Apoi l-a muscat de mana.
  • Ce faci nebuno ? Lasa-le!
  • Tu esti nebunul in poveste!
Acesta a dat drumul usor pantalonilor si M. a reusit sa ii desprinda si sa ii arunce intr-o parte. Ce rau ii parea acum ca au ales o statiune asa pustie. Nu era nimeni sa ii vina in ajutor. Nu a mai stat mult pe ganduri si a sarit asupra tricoului. In nici un caz nu voia sa renunte la el. Era tricoul primit de la A. Tinea la el mai mult ca la ea insasi.
  • Da-mi tricoul!
  • Nici gand! E al meu acum. Nu il mai vezi!
  • Oh ba da ! Nu stii de ce sunt in stare.
  • M-ai muscat odata nu o sa o mai faci si a doua oara.
  • Da-mi tricoul !!!
Si atunci trase dintr-o data tare de el si SCRAP! Tricoul se despicase in doua parti lansandu-i pe amandoi sa se uite uimiti fara sa miste un muschi.

-va urma

3 comentarii:

Anonim spunea...

wai:|sraca fata:-s pupici:*:*MaryAnne.>:D<

Alina spunea...

pare interesant:D
astept continuarea

Linn spunea...

imediat:D