vineri, 9 ianuarie 2009

Jeux d'enfants -6




  • Ma simt oribil! Nu merita sa ii spuna asa...
  • Hai sa mergem!
  • Unde?
  • Unde l-ai vazut prima data!
Totul parea neschimbat. Aceasi atmosfera, probabil aceasi oameni. Solistul facea cu ochiul fetelor, iar acestea mai ca lesinau. Nimic nu era schimbat, nimic cu exceptia lui L. care statea cu capul plecat. Stia ca era in vizorul tobosarului dragut si nu indraznea sa ridice ochii. La un momentdat a inceput sa picure. Atunci si-a adus aminte. "Da...Pacat ca nu ploua. Nu a mai plouat de ceva vreme." Usor usor, si-a rdicat capul si a vazut ca Dan o priveste insistent. Apoi dintr-o data acesta i-a zambit. In acel moment a uitat de Alin si de toate problemele.
Dupa concert S. si N. s-au dus la un suc, iar L. si-a facut curaj si s-a dus sa vorbeasca cu Dan.
  • In primul rand imi pare rau...
  • Salut si tie.
Tacere...
  • Aa..imi place tricoul tau maroniu.
  • Hai ca poti deschide un subiect de discutie mai bun!
  • Poate ca nu vreau sa vorbesc.
Atunci L. i-a sarit in brate si l-a sarutat, fara a lua in seama ca ar putea fi respinsa, sau ca e tobosarul unei formatii, sau ca toate fetele din preajma vor fi geloase. A demonstrat ca poate!

8 comentarii:

ciupy spunea...

si cand ziceai ca'i nunta?:D

ciupy spunea...

doar acum mi'am dat seama. ce perversa e L. cica: "nu vreau sa vorbesc"...:">:">

Ti Technology spunea...

Asa.Asta am asteptat.Hehe

sunshine spunea...

:> nice story..and nice pictures :P

giuly spunea...

e " enfants "
:">

giuly spunea...

in rest totul e bine.mi-a placut ce am citit

Savage spunea...

dan-penn
s-serena?
l-little j?:))

Linn spunea...

nuuuu! nici intr`un caz. nu au legatura cu acele personaje;))