vineri, 9 ianuarie 2009

Jeux d'enfants -5


Total buimacita L. s-a intors in locul in care doar cu o ora in urma totul parea mai usor. S-a intins usor pe jos si s-a straduit sa dea atentie sunetelor ce o inconjoara. Nu voia sa se mai gandeasca la Alin si la cum se purtase cu ea. Nu voia sa isi aduca aminte cum il tratase pe Dan. Nu voiam sa stie ce faceau prietenele ei. Voia doar sa...adoarma.

*
L. se trezi inchisa intr-o camera. In jurul ei era intuneric. Intr-un colt se putea vedea zavorul unei usi. Dornica sa iasa din camera aceea si curioasa ce e in spatele usii, s-a indreptat usor spre usa si a deschis-o. Un izvor de lumina o inunda si in fata ei era un camp cu ierburi urscata si capite de fan. Toti prietenii ei erau acolo. Erau imbracati hippie si se simteau bine. Intr-un cadru mai indepartat, rezemat de un copac era Dan si canta la chitara. De ce la chitara? L. stia bine ca Dan canta la tobe. Se aprpia de el sa il intrbe, dar sunetul produs de chitara devenea din ce in ce mai puternic si parca se transforma in numele ei. Parca o striga cineva...
*
  • L.!
  • L. ! Trezeste-te!
  • Salut fetelor...
  • Esti bine?
  • Cred ca da...dar...
  • Nu-ti face griji, Alin a plecat.
  • Da. A avut S. grija de asta.
  • Nu Alin ma preocupa...In timp ce fugeam, m-am intalnit cu Dan. M-a vazut ca plang si m-a oprit sa vada ce e cu mine. Probabil era ingrijorat...si i-am spus niste lucruri urate...
  • Am vorbit noi cu Dan...
  • Ce ati vorbit cu el?
  • Pai ne-am intalnit cu el in timp ce acrodata o chitara si ...
*
  • Buna Dan. Ai vazut-o pe L. ?
  • De ce ar trebui eu sa fiu atent la ea? In fond sunt daor un tip pe care l-a agatat pentru un joc.
  • ...ce ti-a spus...ei bine..era din cauza ca nu se simtea bine...
  • Dar era adevarat nu?
  • Pai da...dar...
  • Eu am propus jocul. Am vazut in timpul concertului cu te uitati la ea si cat de absorbita era ea de tine. Fara un mic imbold nu ti-ar fi zis niciodata nimic.
  • Puteam sa o fac eu, daca voiam...
  • Nu mai spune.
  • Nu te pune cu S. Studiaza Psihologia si stie foarte bine de ce e in stare un om. Te citeste ca pe o carte deschisa.
  • Ma simt violat!
  • Amuzant.
  • Si totusi de ce nu a facut-o? Nu mi-a parut chiar atat de timida...
  • Nu timida e cuvantul. Acum o luna s-a despratit de prietenul ei, Alin. Desi acesta o facea se simta de cea mai joasa speta si ii crea tot felul de probleme, ea era indragostita pana peste cap de el. Cand accesta i-a dat papucii, a fost daramata. Am adus-o aici pentru a mai uita.
  • Deci cuvantul e neincrezatoare. Sa preuspun ca nu era asa inainte de el, nu?
  • Sa presupun ca nu sti numai cuvantul tobe?
  • Si totusi... Ce a patit?
  • Alin a venit sa ii propuna sa se impace. Nu stiu ce motiv a avut, dar am avut grija sa renunte la idee. Desi a zis nu, era foarte tulburata si a fugit. N. a incercat sa tina pasul cu ea, dar nu a reusit. Si acum o cauta...Sunt sigura ca nu intentiona sa iti zica vorbele alea.
  • Dar le-a spus...
  • Ia lasa-ti mandria ast amasculina inutila si hai cu noi sa o cautam.
  • Nu pot nici daca vreau, peste 10 minute am concert.
  • Bine atunci, ne mai vedem.
*

Un comentariu:

ciupy spunea...

inca una si plecam?:d