joi, 8 ianuarie 2009

Jeux d'enfants -3


A doua zi se anunta una cu temperaturi ridicate. Fetele s-au decis sa stea putin in soare sa se bronzeze, undeva departe de vazul tuturor unde sa poata vorbi in liniste. Si-au luat o izoprenele si putina Nuttela si s-au asezat in iarba.

  • Acum e timpul L. Ne poti povesti toate detaliile.
  • Stai. Cine a zis ca vreau sa va povestesc ceva?!
  • S. are dreptate. Nu ne poti lasa asa.
  • Asa cum?
  • Curioase.
  • Bine. Poate va povestesc. Dar am o singura intrebare.
  • Spune.
  • Unde va sunt baietii care i-ati cucerit intr-un mod original?
  • Aa...uhm...Ei bine...
  • Deci am castigat prin neprezentarea lor!
  • Daca zici tu...
  • Si pastrez masina o saptamana.
  • Ce? Nu!
  • Ba da. Avand in vedere ca voi nu ati agatat nici un baiat...
Ah L. daca ai sti tu...
  • Spune-ne ceva despre el.
  • Ce?
  • Culoarea ochilor lui.
  • Poti sa sti orice N. si tu alegi culoarea ochilor?
  • Imi place un baiat in functie de ochii lui.
  • Esti superficiala. Si in plus tobosarul dragut e luat de L. Chiar, care e numele lui?
  • Ai fi surprinsa sa afli ca si eu l-am aflat abia la sfarsit. Dan.
  • Detalii, te rugam.
  • Pai are 20 de ani. E din sud.
  • Uu...baietii din sud sunt simpatici.
  • Are un caine. Nu ii plac pircingurile. Are un frate mai mare.
  • Se intelege bine cu el?
  • Nu stiu. A cam ezitat sa-mi povesteasca despre el.
  • Oricum pari sa sti multe despre el.
  • Si despre formatia lui. E cel mai bun prieten al solistului dragut, pe care apropo, il cheama Cristi.
  • Ah vorbesti de acel tip dragut care ne tot facea cu ochiul?
  • Da... am vorbit putin si cu el.
  • Si?
  • Pai era destul de interesat de tine, N.
  • Si ce i-ai spus?
  • Ca esti ocupata sa agheti un baiat in mod original.
  • Nu pot sa cred ca ai facut asta!
  • Nici eu nu pot sa cred ca m-ati pacalit!
  • Ce? Noi nu...adica...
  • Mi-a spus Dan ca v-a vazut cum ati batut palma in timp ce plecam cu el la suc.
  • Ticalosul.
  • Nu pot sa cred ca m-ati fraierit in halul asta. Credeati ca nu o sa pot pune mana pe un baiat fara acest joc stupid?
  • Sigur ca puteai, doar ca aveai nevoie de un mic imbold. Trebuia sa iti demostrezi tie insati, nu noua.
  • Si in plus te-am ajutat. Am vazut cum se uita doar la tine, si cum te uitai si tu la el.
  • Cand ati avut timp sa vorbititi despre asta? Eram chiar langa voi.
  • Ce crezi ca zbieram? Doar nu erau versurile cantecelor care nu le-am mai auzit.
  • Dar puteam sa va aud.
  • A fost un risc care ni l-am asumat.
  • Prietene ca voi sa tot am. Si tot pastrez masina.
  • Cum vrei... Ei bine fetelor, eu am chef de o baie in piscina aia de la intrare, ce ziceti?
  • Suntem cu tine.
Si-au luat repede izoprenele si au fugit spre cort sa se schimbe. S si N s-au schimbat mai repede si eu iesit. L. a inchis fermoarul de la cort si continua sa se schimbe. In timp ce se uita dupa crema se ridica fermoarul.
  • Ies acum! Nu trebuie sa veniti dupa mine. ...Alin...
In timp ce iesea din cort L. se bate nas in nas cu Alin, fostul ei prieten. Ce face Alin aici, daca lui nu ii placeau festivalele? Ei doi s-au despartit de o luna si L. si-a revenit abia cu o saptamana in urma. Fetele s-au hotarat sa o aduca pe L. aici sa se mai destinda si sa fie doar ele trei cum erau inainte. Ce vrea Alin pana la urma? Ce va face L. cu Dan?
-va urma

3 comentarii:

Pshio spunea...

eu credca doar ii face masaj :))
si totusi ce culoare aveau ochii tipului :)))

ciupy spunea...

eh, ce sa vrea Alin, putina Nuttela=))

PrafDeStele spunea...

frumoasa fotografia.