miercuri, 7 ianuarie 2009

Jeux d'enfants -2




In timp ce se indrepta timida spre dragutul tobosar, gandurile ii zburau prin minte. Nu stia cum sa procedeze.

Ce sa ii spun? Sa il intreb daca i-a placut concertul? - Prea stupid, doar face parte din formatie. Sa il intreb cat e ceasul? - Prea clasic. Sa ii spun ca imi place tricoul lui? - Prea banal. Si in plus are un tricou simplu maroniu, care defapt chiar imi place. Nu! E o prostie. Cum sa ma duc doar asa si sa ma bag in seama. In plus el face parte dintr-o trupa. Nu cred ca m-ar baga in seama. Pur si simplu nu pot face asta."Ai dreptate. Nu esti buna pentru asa ceva." Ba sigur ca sunt! Si o sa o dovedesc!

  • Buna!
Aceta si-a intors capul intrebator si i-a raspuns la salut placut surprins.
  • Salut si tie! Cum iti merge?
  • Eu..uhm..eu sunt bine, tu?
  • Uh..bine.
Vai! Ce proasta sunt. Nu pot sa port nici macar o conversatie cu un strain. Ce inculta. Acum o sa creda despre mine ca m-am bagat in seama ca nu am ce face.Chiar daca intr-un fel asta am facut, acum e prea tarziu sa dau inapoi. Nu imi ramane decat sa folosesc acel subiect pe care il folosteste oricine cand nu are nimic de zis: vremea.

  • E dragut afara...
  • Da. E...dragut.
  • Si totusi e cald.
  • Da...Pacat ca nu Ploua. Nu a mai plouat de ceva vreme.
O doamne....asa nu merge!
  • Imi place cum ai cantat.
  • Oh adica nu esti printre acele fete care lesina la zambetul lui Cristi?
  • Cine e Cristi?
  • Cristi e solistul. Cum de nu sti de el ?
  • Pai..uh..uite o poveste ciudata. Noi..adica eu si 2 prietene de ale mele...uhm..e prima daca cand va ascultam. Pur si simplu nu stiam ce sa facem in seara asta si ...era o lista cu formatile care cantau in seara sta si... trupa voastra a fost cea norocoasa.
  • Oau! Esti prima pe care o aud spunand asta. Si totusi cum de ne-ati ales pe noi?
  • Ni s-a parut interesant numele.
  • Chiar ti se pare interesant numele "Smeling a rat" ?
  • Da! E foarte amuzant. Se pare ca tie nu prea iti place...
  • Nu pot sa zic ca e ...chiar cel mai bun nume. Am terminat aici. Vrei un suc sau ai ceva de facut?
  • Da, mi-e cam sete. Sa mergem.
In timp ce L. se indeparta cu tobosarul dragut le facea cu ochiul fetelor. Oare reuseste L. sa puna mana pe el? Ce vor zice fetele despre asta?

-va urma

3 comentarii:

Pshio spunea...

totusi cine e Cristi :))

Savage spunea...

prea usor a invitat-o la suc
tipul seamna din profil cu penn

Savage spunea...

penn :X inconfundabil
frumoase dialogurile,sunt naturale :))adica vin de la sine,bravo