vineri, 9 ianuarie 2009

Jeux d'enfants -4


  • Alin...Ce cauti aici?
  • Buna, frumoaso.
  • Fumoaso...?
Surprinsa, cu toate tipurile de emotii invadand-o si cu amintirile derulandu-ise neincetat in minte, L. nu stia ce sa faca, ce sa spuna.
  • Hai imbratiseaza-ma!
Primul instinct a fost sa se retraga 2 pasi. Nu voia sa il imbratiseze. Era perfect constienta ca a ranit-o si ca ar putea sa faca asta cand vrea, chiar cu o simpla imbratisare.
  • Nu!
  • Nu?!
  • ...Te-am mai intrebat. Ce cauti aici?
  • Am venit pentru...ei bine...voiam sa imi cer scuze. Am facut o greseala renuntand la tine.
  • ...Si abia acum iti dai seama.
  • Nu realizezi ce ai avut pana nu il pierzi.
  • Ce vorbe de intelept venind gura ta.
  • Chiar imi pare rau.
  • Nu parea sa iti para acum 2 saptamani cand te plimbai cu blonda aia prin parc. tinandu-va de mana.
  • M. a fost o greseala. Nici nu am ce sa vorbesc cu ea. Cu tine tot timpul ma simteam bine. Tu scoti ce e mai bun din mine.
  • Nu Alin, tu scoti ce e mai rau din mine...
  • Daca te referi la faptul ca ti-am o tigara...
  • Mi-ai dat mai multe tigari, si nu m-am atins de ele de cand ne-am despartit! Dar nu e vorba numai de asta. Mama! Nici nu mai vorbeam cu ea! Si toate certurile erau din cauza ta! Acum...e mai bine. Nu, ALin...ai venit pana aici degeaba, poti pleca. Defapt poti face ce vrei, plec eu.

Cu ochii in lacrimi a luat-o la fuga necoenstizand incotro se indreapta. N. incerca s atina pasul cu ea in timp ce S. il certa pe Alin, dar a pierdut-o in multime. In timp ce fugea L. se batea de multa lume, uni se intorceau intrebatori, altii cu mila, altii parca nici nu observau. Dan insa a vazut-o ca se apropie plangand. A prins-o de mana si a incercat sa ii orbeasca.
  • Hei! Ce-i cu tine?
  • Lasa-ma. Lasati-ma toti in pace!
  • Usurel...
  • Lasa-ma! Nu intelegi ca esti doar un tip pe care l-am agatat pentru un joc? Nu ma mai cauta!
  • ...
L. se smulse din mainile lui si o lua la fuga parandui rau pentru cea ce tocmai a spus. Nu vroia sa se ia de Dan. Unde se va refugia L.? Va reface legatura cu Dan? Se va intoarce la prietenele ei in cele din urma?
-va urma

5 comentarii:

Pshio spunea...

blonda aia :-W
co tund periuta :)))

ciupy spunea...

chiar ca devine serial:D

cu siguranta dan nu dispare din peisaj. sunt curios daca o va ajuta sa devina mai curajoasa:D a luat'o prea usor la fuga semn ca ii era frica de o provocare cu alin. a facut ceva de genu: dai si fugi :))

boo spunea...

uai... sa vina 5-u' sa vina 5-u' ca mai am popcorn :D

alina spunea...

de ce in orice poveste apare o blonda?:-?

Ti Technology spunea...

Hey,my love ! *hugs*